جابه‌جایی سالانه ۵ میلیون مسافر در افق طرح جامع منطقه ویژه پارس
تاريخ ارسال خبر : 12 ژوئن 2015 | ساعت 18:46 | کد خبر: 33453 | sv135 | چاپ این مطلب

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از جابه‌جایی سالانه ۵ میلیون مسافر در افق طرح جامع منطقه ویژه پارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی یوسفی ظهر امروز در بازدید از شهرک حمل و نقل پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه پارس جنوبی در تمام بخش‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس بر لزوم ساماندهی بیشتر و بهتر پایانه‌های بار و مسافر به منظور تسهیل جابه‌جایی در منطقه ویژه پارس تاکید کرد.

یوسفی از ‏‎پیش بینی جابه‌جایی سالانه ۵ میلیون مسافر در افق طرح جامع منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: به منظور رسیدن به این هدف ساماندهی وضعیت پایانه‌های مسافربری به موازات توسعه فرودگاه منطقه در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد:‏‎ زیرساخت‌های موجود به منظور تحقق اهداف حمل و نقل مسافر در  منطقه ویژه پارس موجود است که امید است با واگذاری این امکانات به بخش خصوصی امر حمل و نقل در منطقه ویژه پارس متمرکز شده و مانند شهرک حمل و نقل بار که تجربه موفق تصدی بخش خصوصی در حوزه خدمات است، این بخش نیز تکامل یابد.

یوسفی همچنین نظارت سازمان منطقه ویژه پارس بر رعایت الزامات HSE در حمل نقل کالا و مسافر با توجه به مقتضیات صنعتی و ایمنی منطقه را از دیگر هدف‌های ساماندهی پایانه‌های بار و مسافر خواند.

وی بیان کرد: پروژه شهرک حمل و نقل شامل ساختمان ترمینال ( دفتر مدیریت پایانه، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر، غرفه‌های تجاری، رستوران، گیشه اطلاعات، انبار توشه،  نماز خانه و سرویس‌های بهداشتی )، پارکینگ عمومی، جایگاه تاکسی سرویس درون شهری و برون شهری، ایستگاه اتوبوس درون شهری، انبار مرکزی، خوابگاه رانندگان و ساختمان‌های جنبی از جمله  بهداری، آتش نشانی، مسجد، جایگاه سوخت (پمپ بنزین و گاز)، تعمیرگاه و کارواش  و جایگاه اختصاصی اتوبوس برای سوار کردن مسافران است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ