- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

زادمهر: دنیزلی سر موقع به ایران می آید

چند وقتی است از محمد زادمهر سرپرست فصل گذشته پرسپولیس که البته بعد از حضور دنیزلی در کادر فنی جانشین خوردبین شد، خبری نیست.

زادمهر با اشاره به اینکه اخبار درست نقل و انتقالات را از سایت باشگاه پیگیری می‌کند در مورد خریدهای جدید پرسپولیس گفت: باشگاه براساس نیازهایش بازیکن گرفته و مردم و هواداران هم از عملکرد باشگاه راضی‌اند چون بازیکنانی که جذب شده‌اند همگی امتحان پس داده‌اند.

 من خودم از نزدیک دیده‌ام که کارگروهی تشکیل شده و براساس نیازهای تیم و احتیاج سرمربی، بازیکن جذب می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آینده پرسپولیس را با این بازیکنان چطور می‌بینید؟ می‌گوید: «ببینید تمام اینها منوط به این است که داخل زمین چه اتفاقاتی می‌افتد. آنچه مربوط به بیرون از زمین بوده انجام شده، بقیه‌اش برمی‌گردد به داخل زمین و انگیزه بازیکنان و شرایط روحی روانی آنها.»

 زادمهر ادامه می‌دهد: «امیدوارم هواداران که فصل خوبی را نداشتند در فصل آینده راضی شوند و بازیکنان هم قبول مسوولیت کنند. باشگاه هم زحمتش را کشیده و همانطور که می‌بینید بهترین‌های ایران جذب شده‌اند، حتما این نفرات هم موقعیت پرسپولیس را درک می‌کنند و اینکه مدیریت و هواداران چه می‌خواهند چون فقط بازی خوب و قهرمانی آنها را راضی می‌کند.»

 سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا دنیزلی برمی‌گردد یا نه؟ می‌گوید: «با قاطعیت اعلام می‌کنم آقای دنیزلی برمی‌گردد چون ایشان با باشگاه قرارداد دارند. دنیزلی انسان متعهدی است و شخصیت محترمی دارد. ایشان به خاطر مسائل خانوادگی‌شان در ترکیه هستند و حتما برمی‌گردند.»

 وی در پاسخ به سوالی در مورد زمان شروع تمرین‌ها می‌گوید: «من اطلاعی ندارم، باید منتظر بازگشت آقای دنیزلی باشیم و ایشان زمان شروع تمرین‌ها را اعلام می‌کنند.» زادمهر در پاسخ به این سوال که فصل بعد هم سرپرست پرسپولیس باقی خواهد ماند یا نه؟ می‌گوید: «من به احتمال خیلی زیاد هستم فقط برای دیدن فرزندانم چند وقتی به مسافرت خواهم رفت.»