- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهره‌برداری از ۱۱ فاز در دست اجرای پارس جنوبی در سال ۹۲

دستیار ویژه رئیس جمهور از بهره‌برداری از ۱۱ فاز در دست اجرای پارس جنوبی در سال ۹۲ خبر داد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 11 فاز در دست اجرای پارس جنوبی در سال 92

به گزارش” عسلویه نیوز” علی‌اکبر محرابیان ظهر امروز در بازدید از طرح‌های پتروشیمی و فازهای در دست اجرای پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم عملیاتی صنعت نفت است و هم‌اکنون شاهد تلاش و فعالیت بسیار خوبی در این منطقه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های پالایشگاهی و تکمیل فازها افزود: تلاش خوبی انجام گرفته و بر اساس برآوردهای صورت گرفته، انتظار داریم فازهای در دست اجرا بدون تاخیر و در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

دستیار ویژه رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۱ فاز پارس جنوبی در قالب طرح مهر ماندگار تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

محرابیان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۹۲درصدی فازهای در دست اجرا تصریح کرد: راه‌اندازی طرح‌ها در موعد مقرر مهم‌ترین اولویت در پارس جنوبی است.

وی اذعان داشت: فازهای معروف به ۳۵ ماهه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و انتظار داریم تولید زودهنگام از فازهای مختلف به زودی و بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور از اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مهر ماندگار اهمیت بسیار زیادی دارند و این طرح‌ها در منطقه عسلویه و استان بوشهر انجام می‌شوند.

محرابیان تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی پارس جنوبی باید از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

بر اساس این گزارش، علی‌اکبر محرابیان امروز از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت طرح‌ها قرار گرفت.

محرابیان امشب در استانداری بوشهر با مسئولان ارشد استان بوشهر نشستی برگزار می‌کند و روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار را بررسی می‌کند.