- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت ضروری است

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری پارس جنوبی گفت: کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت ضروری است.

خبرگزاری فارس: کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت ضروری است

به گزارش “عسلویه نیوز” علی احمدزاده شامگاه سه‌شنبه در نشست کمیته تحقیقات و پژوهش پارس جنوبی اظهار داشت: رشد و توسعه پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت نفت است و در چند سال گذشته اهتمام ویژه‌ای در این مسیر انجام شده است.

وی افزود: تقویت پژوهش و تحقیق در پارس جنوبی مورد تاکید مدیران ارشد پارس جنوبی است و امیدوار هستیم در این عرصه به توفیق لازم برسیم.

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: تلاش زیادی برای رشد و پیشرفت فعالیت‌های پژوهشی داشته‌ایم و ساماندهی پروژه‌های مطالعاتی این حوزه عملیاتی با استفاده از توان علمی و دانش تجربی کارکنان صنعت نفت و دانشجویان در برنامه قرار دارد.

احمدزاده تصریح کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی پروژه‌های مطالعاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانش تجربی کارکنان شاغل در منطقه ویژه پارس، مدیریت پژوهش و فناوری این سازمان از علاقمندان به انجام فعالیت‌های پژوهشی دعوت به همکاری می‌کند.

وی بر شتاب در اجرا و تحقق فرآیندهای مثبت پژوهشی تاکید کرد و از طراحی یک سامانه مناسب به منظور شناسایی استعدادها و بهره‌مندی از توانایی کارکنان و متخصصان فعال صنعت نفت در منطقه ویژه پارس به همراه تعیین گرایش‌های کاری و زمینه‌های علاقمندی آنان خبر داد.

این مسئول با تاکید بر لزوم کاربردی شدن پروژه‌های تحقیقاتی در صنعت نفت یادآور شد: حضور مقام معظم رهبری در پژوهشگاه صنعت نفت موید تعهد و مسئولیت سنگین مدیران و کارکنان این صنعت برای تحقق اهداف ملی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی است.

احمدزاده گفت: با بررسی چالش‌های پیش روی کارکنان در زمینه انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و ارائه راهکارهای پیشنهادی می‌توان پارس جنوبی را به یک دانشگاه بزرگ در حوزه پژوهش تبدیل کرد.

وی اذعان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه منطقه پارس در دستور کار مسئولان قرار دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.