- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقرار مرکز فرماندهی انتظامی در آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش از استقرار مرکز فرماندهی انتظامی در آبپخش خبر داد.

خبرگزاری فارس: استقرار مرکز فرماندهی انتظامی در آبپخش

به گزارش”عسلویه نیوز” مصطفی رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: آبپخش از شهرها و مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و افزایش امکانات رفاهی مردم امری لازم و ضروری است.

وی افزود: طی چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه این شهر بوده‌ایم و در سال جاری با همکاری مسئولان شهرستان این روند با شتاب و کیفیت مطلوب‌تری در دست اجراست.

رئیس شورای اسلامی آبپخش با تاکید بر لزوم تامین امنیت و آرامش مردم خاطرنشان کرد: تامین آرامش و امنیت مردم بسیار مهم و لازم است و همه مسئولان و مردم باید در این راستا اهتمام ورزند.

رضایی از راه‌اندازی و استقرار مرکز فرماندهی انتظامی در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان دشتستان و منطقه آبپخش و با همکاری و تعامل فرماندهی انتظامی استان و کشور، مجوز راه‌اندازی مرکز فرماندهی انتظامی آبپخش اخذ شده است.

وی اضافه کرد: از هم‌اکنون مقدمات راه‌اندازی این مرکز را فراهم می‌کنیم و به فضل خدا و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، از هفته آینده و با حضور مسئولان، این مرکز فرماندهی رسما راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش افزود: با تبدیل کلانتری آبپخش به مرکز فرماندهی، نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز افزایش می‌یابد که این امر در تامین امنیت پایدار در آبپخش بسیار تاثیرگذار است.

رضایی گفت: لازم است از فرماندار دشتستان و فرمانده انتظامی دشتستان و استان تقدیر کنیم که خواسته چند ساله مردم شریف آبپخش را محقق کرده‌اند.