- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث کتابخانه در تمام روستاهای شهرستان جم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم از احداث کتابخانه در تمام روستاهای شهرستان جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث کتابخانه در تمام روستاهای شهرستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز” علی موذنی شامگاه سه‌شنبه در نشست کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: تجهیز و بهسازی کتابخانه‌ها در شهرستان و افزایش سرانه مطالعه در شهرها و روستاها با جدیت پیگیری می‌شود که انتظار داریم به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم از احداث کتابخانه در تمام روستاهای شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت بیشتر و بهتر برای رشد و رونق فرهنگ مطالعه تلاش می‌کنیم و با همکاری همه مسئولان، در تمام روستاهای شهرستان جم کتابخانه احداث می‌شود.

موذنی تصریح کرد: باید فرهنگ مطالعه را از سنین کودکی در نونهالان نهادینه کرد تا به عنوان یک عادت مثبت در زندگی آنان، جایگاه خاص خود را پیدا کند.

وی بیان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم کتاب را وارد سبد خانوار کنند و فرزندان خود را با کتاب و مطالعه آشنا کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش سرانه مطالعه باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم ضمن تقدیر و تشکر از شهرداران به خاطر همکاری در پرداخت نیم درصد کتابخانه‌ها افزود: از همه دستگاه‌ها و نهادها انتظار داریم در حد توان به کتابخانه‌ها کمک کنند.

موذنی با اشاره به تلاش مسئولان بخش ریز برای گسترش فرهنگ مطالعه گفت: در روستاها و شهرهای این بخش، تلاش خوبی برای آشنایی خانواده‌ها با مطالعه صورت گرفته که امیدوار هستیم استمرار داشته باشد.

 در این نشست در زمینه تأسیس کتابخانه در روستاهای مختلف بخش ریز، بحث و تبادل نظر شد و مصوباتی در این راستا به تصویب اعضا رسید.