- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افزایش سرانه فضای سبز بندر کنگان به ۸ متر مربع

شهردار کنگان از افزایش سرانه فضای سبز کنگان به هشت متر مربع خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش سرانه فضای سبز بندر کنگان به 8 متر مربع

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله حسینی‌کنگانی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: توسعه و عمران شهری در بندر کنگان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در این شهر است که تاکنون به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی طرح‌ها و تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار کنگان با بیان اینکه چند پروژه مهم عمرانی توسط شهرداری در دست اجراست خاطرنشان کرد: اجرای دیوار حفاظتی در چند گذر فصلی، سنگ‌فرش خیابان معلم، اجرای فضای سبز بلوار امام (ره) و آماده‌سازی ضلع شرقی و غربی ورودی شهر کنگان از مسیر دروازه قرآن از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

حسینی‌کنگانی از افزایش سرانه فضای سبز کنگان به هشت متر مربع خبر داد و تصریح کرد: سرانه فضای سبز در کنگان تا قبل از سال ۸۶ سه متر مربع بود، اما امروز به هشت متر مربع افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای چند خیابان در بندر کنگان، افتتاح جایگاه سوخت CNG، احداث ایستگاه آتش‌نشانی و آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی در کنار چشمه فاریاب از جمله طرح‌هایی است که در کنگان اجرایی می‌شود.

شهردار کنگان از احداث پارکینگ طبقاتی در کنگان خبر داد و متذکر شد: افتتاح هتل اقامتی، نصب پل هوایی محله گلستان شمالی و احداث چندین بوستان محلی نیز از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۹۱ در این شهر است که با اهتمام شورای اسلامی و شهرداری انجام می‌شود.

حسینی‌کنگانی اذعان داشت: تلاش و فعالیت همه مسئولان برای افزایش خدمات‌رسانی لازم است و همه باید با جان و دل تلاش و فعالیت کنند.