- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

همکاری مشترک شهرداری و شوراهای اسلامی بنک و کنگان

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان گفت: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی کنگان و بنک برای پیشرفت بیشتر همکاری دوجانبه خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: همکاری مشترک شهرداری و شوراهای اسلامی بنک و کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” اکبر پاریابی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای پتانسیل بسیار ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت است و برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در شهرستان همدلی و تعامل بسیار خوبی با هم دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان با اشاره به همجواری و نزدیکی کنگان و بنک خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و عمران دو شهر کنگان و بنک آماده هر نوع همکاری هستیم.

پاریابی تصریح کرد: برگزاری و نشست هم‌اندیشی شهرداران و شوراهای اسلامی کنگان و بنک می‌تواند عاملی موثر در توسعه شهرستان باشد و باید این نشست‌ها تداوم داشته باشد.

وی در بخش دیگر با انتقاد از وضعیت نامناسب بهداشتی شهر بیان کرد: ساماندهی بهداشت شهری کنگان امری مهم و یک خواسته مردمی است.

رئیس شورای اسلامی کنگان در ادامه با اشاره به افزایش جمعیت در کنگان اذعان داشت: احداث صدها ساختمان مسکونی و تجاری و افزایش بیش از اندازه جمعیت از مهم‌ترین دغدغه‌هاست که امیدوار هستیم با تدابیر لازم مرتفع شود.

پاریابی به مشکلات آب و برق نیز اشاره کرد و گفت: از مسئولین برق و آب انتظار داریم تا مشکلات مردم در این راستا را با جدیت بیشتر دنبال کنند. 

وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با جدیت و تلاش بیشتر و بهتر برای رونق و رشد شهر و شهرستان فعالیت کنیم.