- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شکوری: همیشه جزو ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس می‌مانم

دافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا آخر عمرم جزو ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس خواهم بود.
ابراهیم شکوری پس از فسخ قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به قراردادم با باشگاه خیلی دوست داشتم که در این تیم بمانم اما شرایط طوری شد مثل اینکه نیازی به من نیست.

وی افزود: حالا که نیستم تا آخر عمرم جزء یکی از ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس خواهم بود و همیشه برای این تیم تا آخر عمرم آرزوی موفقیت می‌کنم. آرزو می‌کنم که پرسپولیس در فصل جاری بتواند قهرمان لیگ برتر شود. باید قبول کنیم فوتبال همین است. من ۳ سال در پرسپولیس توپ زدم و همیشه سعی کردم جزء بهترین‌ها باشم. امیدوارم که هواداران از من راضی باشند.

وی درباره پیشنهادهای جدیدش نیز گفت: با توجه به اینکه تکلیفم روشن شد از ۳ باشگاه فجر، داماش و سایپا پیشنهاد دارم اما با توجه به اینکه من را تقوی به سطح اول فوتبال رساند دوست دارم دوباره شاگرد او باشم البته سعی خواهم کرد ظرف امروز و فردا فکر کنم و بهترین تصمیم را برای آینده خودم بگیرم اما خوشحالم که بالاخره تکلیفم روشن شد و با توافقات فی‌مابین تکلیفم برای آینده روشن شد.

وی در پایان تاکید کرد: از هواداران پرسپولیس سپاسگزارم که در طول ۳ سال حضورم در این باشگاه همیشه من را مورد لطف قرار دادند. خدا را چه دیدید شاید یک روز به این تیم برگشتم اما باز هم می‌گویم انشاءالله پرسپولیس همیشه موفق باشد.