مزیت های عسلویه در تدوین سند آمایش گنجانده شود
تاريخ ارسال خبر : 13 ژوئن 2016 | ساعت 9:48 | کد خبر: 35012 | sv210 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه بر لزوم گنجانده شدن مزیت های شهرستان عسلویه در تدوین سند آمایش تاکید کرد.نادری
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”عبداله نادری فرماندار شهرستان عسلویه در جلسه تدوین سند آمایش شهرستان عسلویه گفت: آمایش سرزمین به ما کمک می کند تا با شناخت وضعیت موجود و بررسی وتحلیل آن مسیر حرکت به سمت آینده را مشخص کنیم و در طول مسیر حرکت به سمت توسعه دچار بلاتکلیفی و سردر گمی نشویم و در شهرستان عسلویه با توجه به مسائل پدافند غیر عامل سندآمایش باید با توجه پدافند غیر عامل تدوین شود.
فرماندار عسلویه که پس از تشریح مرحله مقدماتی سند آمایش شهرستان عسلویه ایراد سخن می کرد افزود: در کنار سایر موارد مطرح شده در سند آمایش شهرستان باید به مزیت های گردشگری ، توسعه صنایع پایین دستی و مبحث انرژی های پاک نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
نادری در ادامه خاطر نشان شد: راه، احیا گر مناطق است و یکی از محور های اصلی توسعه است ضروری به نظر می رسد باید با توجه به تمام عوامل موثر برنامه توسعه راه های استان مورد توجه قرار گیرد از مباحث بسیار پر اهمیت دیگر که بر زندگی تمام ساکنان شهرستان تاثیر گذار است بحث آلودگی های زیست محیطی است که بررسی آن با دقت ویژه اجتناب ناپذیر است.
فرماندار عسلویه در پایان ضمن ارزشمند شمردن پژوهش های علمی بر مطالعه میدانی و توجه به تجربیات ذی نفعان شهرستان در این سند تاکید کرد.انتهای خبر/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ