- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رهبر انقلاب: آقای آیت اللهی واقعا حیف بود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نقل از رهبرانقلاب گفت: روز شنبه مقام معظم رهبری درباره فقدان آقای آیت اللهی با بنده سخن گفته و فرمودند؛ ایشان چهره ای بی نظیر برای جنوب کشور بود و واقعاً ارتحالشان حیف بود.

به گزارش  برگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی به همراه آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس در مراسم ارتحال آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی در جمع عزاداران آیت الله آیت اللهی در حسینیه اعظم لار شرکت کرد.
 
وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: باورم نمی شود که روزی به لار بیایم و حضرت آقا در بین ما نباشند، بنده از قدیم حضرت آقا و بیت شریف آیت الله را می شناختم و واقعاً برایم حضور در لار در فقدان ایشان سخت و دشوار بود.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی اطلاع یافتن رهبر معظم انقلاب اسلامی از رحلت آیت الله آیت اللهی گفت: خبر ارتحال حضرت آقا آیت اللهی را جناب آقای بروجردی به بنده داده و من نیز بلافاصله همان شب تلفنی به اطلاع مقام معظم رهبری رساندم و ایشان بشدت متألم شدند؛ روز بعد یعنی شنبه هم که به دیدار آقا رفتم دیدیم هنوز غم چهره ایشان را فرا گرفته است.
 
حجت الاسلام گلپایگانی به نقل از رهبری گفت: روز شنبه مقام معظم رهبری درباره فقدان آقای آیت اللهی با بنده سخن گفته و فرمودند؛ ایشان چهره ای بی نظیر برای جنوب کشور بود و واقعاً ارتحالشان حیف بود.
 
وی همچنین افزود: دیروز که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان از بنده پرسیدند تشییع پیکر آقای آقا سید عبدالعلی را دیشب از تلوزیون دیدید؟
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با توصیف قدرشناسی رهبری از حضور مردم در مراسم تشییع گفت: معظم له فرمودند حضور مردم در مراسم تشییع همانند وداع با مراجع بزرگ تقلید بود.
 
حجت الاسلام گلپایگانی در پایان سخنان خود گفت: آقا فرمودند از قول من به مردم متدین لارستان هم سلام برسانید.
 
بنابراین گزارش، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی قبل از حضور در مراسم به بیت حضرت آیت اللهی وارد و مراتب تسلیت و تعزیت رهبری را به اهل بیت اعلام داشته و با حضور در جوار مرقد مطهر حضرت آیت اللهی فاتحه ای را نثار روح ملکوتی آن عالم از دست رفته کردند.