دریافت کارمزد خرید الکترونیکی شارژ تلفن همراه از تیرماه
تاريخ ارسال خبر : 15 ژوئن 2014 | ساعت 9:06 | کد خبر: 31519 | sv70 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از اخذ کارمزد برای ارائه شارژ تلفن همراه از طریق تمامی درگاه‌های اینترنتی، خودپردا‌ز‌ها و تلفن بانک خبر داد.

ناصر حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای دریافت کارمزد خدمات بانکی، اظهارداشت: از ماه آینده بابت دریافت شارژ تلفن همراه از خودپردازها، درگاه‌های اینترنتی و تلفن بانک، کارمزد دریافت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نرخی برای کارمزد این خدمت تعیین شده است، گفت: هنوز برای نرخ کارمزد این خدمت بانکی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

به گزارش فارس، بانک مرکزی مدتی پیش در راستای کاهش ترافیک غیر ضروری، ارتقاء و پایداری شبکه و کاستن از هزینه‌های غیر ضروری بانک‌ها با ابلاغ دستورالعملی به بانک‌ها، آنها را مکلف کرد از کارمزد خدمت مانده‌گیری مطابق با ساختار کارمزد شتابی دستگاه‌های خودپرداز را محاسبه و در تمامی ابزارهای پذیرش از مشتری اخذ کنند..

براساس این دستورالعمل از دارندگان کارت بابت این خدمت در خودپردازها ۱۰۰۰ ریال، کیوسک ۱۰۰۰ ریال، پایانه شعب ۲۰۰۰ ریال، پایانه فروش ۱۲۰۶ ریال، تلفن همراه و تلفن ثابت ۱۲۰۶ ریال کسر می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ