گردشگری صنعتی در عسلویه توسعه می‌یابد
تاريخ ارسال خبر : 15 ژوئن 2014 | ساعت 9:11 | کد خبر: 31521 | sv182 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از توسعه گردشگری صنعتی در عسلویه خبر داد.علی ماندگار

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ماندگار بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بندر عسلویه اظهار داشت: عسلویه در کنار تاسیسات عظیم نفت و گاز از جاذبه‌های ارزشمند توریستی و گردشگری نیز برخوردار است و تقویت این جاذبه‌ها مورد توجه مدیریت شهری عسلویه قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری توجه بسیار زیادی بر توسعه گردشگری و توریسم داشته‌ایم و مسئولان استانی و شهرستانی نیز همکاری و تعامل خوبی در این زمینه داشته و دارند.

شهردار عسلویه از توسعه گردشگری صنعتی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توسعه گردشگری صنعتی در این بندر شاهد جذب تعداد زیادی گردشگر و توریست خواهیم بود.

ماندگار تصریح کرد: ایجاد اماکن اقامتی و همچنین راه‌اندازی رستوران و سایر اماکن رفاهی برای مهمانان و گردشگران مورد تاکید شهرداری قرار دارد و امیدوار هستیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی یادآور شد: راه‌اندازی تورهای گردشگری در پاییز و زمستان سال جاری و همچنین در نوروز سال آینده مورد توجه است و باید برای این مهم برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار عسلویه گفت: عسلویه دارای ظرفیت بالایی برای پیشرفت است و باید کاری کنیم که مردم این بندر هیچ گونه کمبودی از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نداشته باشند.

ماندگار افزود: تعداد زیادی پروژه عمران شهری در این بندر در دست اجراست که با تامین به موقع اعتبارات شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ