فرآیندهای جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس مورد بازبینی قرار می‌گیرد
تاريخ ارسال خبر : 15 ژوئن 2014 | ساعت 9:44 | کد خبر: 31525 | sv170 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: فرآیندهای جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس مورد بازبینی قرار می‌گیرد.مهدی یوسفی

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی ظهر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی یک منطقه بسیار مهم در صنعت نفت است و توسعه و پیشرفت این منطقه مورد تاکید و توجه همه مسئولان قرار دارد.

وی افزود: توسعه فازهای در دست اجرا از اولویت‌های صنعت نفت است و شخص وزیر با جدیت نسبت به این مهم تاکید دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی شاهد رشد و اعتلای منطقه پارس جنوبی باشیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: بدون تردید با همدلی و تعامل همه‌جانبه می‌توانیم به موفقیت در این منطقه امیدوار باشیم و همه باید دست به دست هم دهیم و برای اعتلای صنعت نفت گام برداریم.

وی بیان کرد: ما نیازمند یک ساختار سازمانی قوی و چابک برای تسریع در پشتیبانی از طرح‌های توسعه‌ای پارس جنوبی هستیم و امیدوارم این امر به زودی محقق شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: بدون تردید توسعه اقتصادی قطب انرژی کشور جز با تکیه بر توان نیروهای داخلی امکان‌پذیر نیست و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

یوسفی یادآور شد: طراحی، مهندسی، ساخت و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیر بنایی در منطقه پارس جنوبی از مهم‌ترین ماموریت‌های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس در آغاز تاسیس بوده که خوشبختانه ابن مهم هم‌اکنون محقق شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار کرد: ما نیازمند یک تحول اساسی در ساختار و نگرش خود به دی‌نفعان کلیدی در منطقه هستیم تا بتوانیم با بسیج قابلیت‌های اساسی، علاوه بر پاسخگویی در برابر دریافت کنندگان خدمات سازمان، رشد و توسعه در منطقه نیز تحقق یابد.

یوسفی افزود: در آینده‌ای نزدیک فرآیندهای جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس مورد بازبینی قرار می‌گیرد و اعتقاد داریم که علاوه بر کاهش زمان فرآیند بررسی و رسیدگی به درخواست‌های سرمایه‌گذاری باید با ارائه خدمات و مشوق‌های سرمایه‌گذاری میزان جذب سرمایه داخلی و خارجی را در منطقه افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای پارس جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ