بهره‌برداری بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تا یکماه دیگر
تاريخ ارسال خبر : 15 ژوئن 2014 | ساعت 9:50 | کد خبر: 31528 | sv176 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.فرماندار عسلویه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است و بخش عظیمی از درآمد کشور در این شهرستان تامین می‌شود.

وی افزود: تولید ۴۴ درصد گاز کشور در شهرستان عسلویه از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان دهنده جایگاه این منطقه در تامین انرژی کشور است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرستان عسلویه مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش و فعالیت بیشتر بتوانیم به این دغدغه‌ها پاسخ بدهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم این منطقه از آلایندگی‌های زیست‌محیطی در عذاب هستند و امیدواریم فکری اساسی برای رفع آلایندگی‌ها انجام شود. گفت: توسعه زیرساخت‌های مختلف در مناطق محروم و دوردست عسلویه در دستور کار مجموعه مدیریتی شهرستان قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی مطرح کرد: ایجاد مرکز جدید درمانی و بهداشتی و رشد شاخص‌های بهداشتی مورد توجه این شهرستان است که امیدواریم با همکاری مدیران دانشگاه علوم پزشکی به اهداف خود برسیم.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این بیمارستان مجهز و استاندارد


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ