فیلم ده‌نمکی دوباره میلیاردی شد
تاريخ ارسال خبر : 15 ژوئن 2014 | ساعت 11:19 | کد خبر: 31535 | sv147 | چاپ این مطلب

در حالی «معراجی‌ها» به تیراژ دوم در شبکه نمایش خانگی رسیده است که درآمد حاصل از عرضه اول این فیلم ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

گروه فرهنگی مشرق – در آستانه نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان(عج) نسخه DVDو  Blueray فیلم سینمایی معراجی‌ها توسط شرکت رسانه پارس ویدئو وارد شبکه نمایش خانگی شد و این DVD در بخش ضمائم خود، شامل همه تیتراژهای سه‌گانه اخراجی‌ها،رسوایی و معراجی‌ها بوده که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است. 

براساس این گزارش در تیراژ اول این فیلم سینمایی حدود نیم میلیون نسخه با قیمت ۲۵۰۰ تومان وارد شبکه توزیع خانگی شد که به علت تقاضای مخاطبان به صورت مجدد در دوره جدید و در تیراژ دوم منتشر خواهد شد. 

فیلم جدید مسعود ده‌نمکی تاکنون رکورددار فروش شبکه نمایش خانگی است در صورتیکه نسخه سینمایی آن در گیشه موفق بوده و با فروشی بیش از ۵ میلیارد تومان در سراسر کشور روبرو شده است. 

با این حساب مجموع فروش فیلم‌های ۳ گانه اخراجی‌ها، معراجی‌ها و رسوایی به فروشی بیش از ۳۰ میلیارد تومان در سراسر کشور رسیده است. 

براین اساس پیش از معراجی‌ها نیز فیلم‌سینمایی اخراجی‌های ۲ دیگر ساخته مسعود ده‌نمکی در شبکه نمایش خانگی با انتشار دو میلیون نسخه رکورد دار بوده است. 

یکی از نکات قابل توجه در نسخه خانگی «معراجی‌ها» این است که در کاور این فیلم نظرسنجی درج شده است که در آن از مخاطبان خواسته شده تا نظر خود را درباره ساخت فیلم سینمایی «رسوایی ۲» با ارسال پیامک بدهند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ