برگزاری اردوهای جهاد علمی دانش‌آموزی با همکاری بنیاد علمی نخبگان استان
تاريخ ارسال خبر : 14 ژوئن 2016 | ساعت 10:07 | کد خبر: 35016 | sv210 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از برگزاری اردوهای جهاد علمی دانش‌آموزی با همکاری بنیاد علمی نخبگان استان در عسلویه خبر داد.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز”عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره زیرساخت‌های مناسب در زمینه نخبه پروری در عسلویه تصریح کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه زیرساختی صورت گرفته است که با پرداختن به موضوع نرم‌افزاری و ارتقای کیفیت آموزشی در شهرستان می‌توان شتاب بیشتری به رشد و توسعه علمی دانش‌آموزان در بحث آموزش نخبه پروری داد.

فرماندار عسلویه افزود: استفاده از عوامل انگیزشی و از طریق ایجاد محرک‌های جدید آموزشی یکی از راه‌های مناسب در زمینه ترغیب دانش‌آموزان به سمت کارآمدی و برخورداری از کیفیت بهتر آموزشی است.

وی با اشاره به تاثیر مهم اردوهای علمی در خودشکوفایی علمی دانش‌آموزان، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید اردوهای جهاد علمی دانش‌آموزی با همکاری بنیاد علمی نخبگان استان در عسلویه به عنوان دومین شهرستان در استان اجرا خواهد شد، تا زمینه ساز حرکتی جدید در حوزه نخبه پروری و ارتقای کیفی آموزش در این شهرستان باشد.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه توجه به پژوهش و تبدیل آن به یک ظرفیت قابل استفاده در بحث اقتصاد مقاومتی یک ضرورت انکار ناپذیر است گفت: توجه به این رویکرد و کاربردی کردن آن در حوزه صنعتی و صنایع پایین دستی تنها از طریق آموزش و توجه به آموزش و نخبه پروی در محیط پیرامونی صنعت در منطقه عسلویه امکان پذیر است و امروز این آمادگی در زمینه تامین نیروی انسانی ماهر از طریق نخبه پروی در عسلویه وجود دارد.

رضا آذین رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: توجه به ظرفیت‌های خاص موجود در قطب انرژی کشور تنها از طریق نخبه پروری و گسترش مراکز دانش بنیان در عسلویه امکان پذیر خواهد بود.انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ