معضل بزرگ اینترنت درشهرها و روستاهای بخش های بوشکان
تاريخ ارسال خبر : 14 ژوئن 2016 | ساعت 14:07 | کد خبر: 35019 | sv243 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فیبرنوری تنها راه علاج برطرف شدن معضل بزرگ اینترنت درشهرها و روستاهای بخش های بوشکان و ارم -از ۸۶۰ مشترک مخابرات فاریاب فقط ۱۴۴ مشترک از اینترنت استفاده می کنند و ۱۵۰ مشترک در صف انتظار

به گزارش “عسلویه نیوز” وضعیت اسفبار اینترنت در بخش های بوشکان و ارم مردم ، بویژه سایتهای بخش بوشکان و ارم که به تعداد۱۲ سایت ( دیارمهر طلحه، سلام فاریاب (فاریاب نیوز) فاریاب ، تاور فاریاب ، پاریو فاریاب، آسیو کلمه،آوای پارسیان کلمه ،کلمه، بوشکان نیوز بوشکان، چلپا شلدان، شهرداری کلمه ،شهرداری بوشکان،زیوان بخش ارم) میباشد سردرگم کرده است که فیبرنوری تنها راه علاج برطرف شدن معضل بزرگ اینترنت درشهرها و روستاهای این دو بخش می باشد.

با توجه به فاصله ۲۰ کیلومتری مسیر اهرم تا بخش بوشکان همت مسئولان می طلبد این معضل را برطرف نموده تا زیرساخت اینتریت در بخش های بوشکان و ارم مرتفع گردد.

ضمنا مخابرات روستای فاریاب که جزء مخابرات های اول در بخش بوشکان میباشد متاسفانه تعداد معدودی اینترنت به مشترکین داده و سالهاست که مشترکین فاریاب در صف گرفتن اینترنت منتظر هستن تا اگر کسی اینترنت خود را شارژ نکرد متصدی مخابرات آنرا تخلیه نماید و براساس نوبت دهی و اولویت به افراد دهد که این معضل خود باعث ناراحتی مشترکین مخابرات در فاریاب شده است .

خبرنگار سلام فاریاب موضوع را پیگیر شد و براساس اطلاعات بدست آمده از ۸۶۰ مشترک مخابرات فاریاب فقط ۱۴۴ مشترک اینترنتی میتوانند از این اینترنت استفاده نمایند واقعا ظلم بزرگ به مردم فهیم فاریاب هست که اکنون ۱۵۰ نفر در صف درخواست خرید اینترنت از یکسال قبل تاکنون میباشند و حکایت ما هنوز ادامه دارد تا جایی که حدود ۱۸۰ مشترک مخابرات فاریاب در روستاهای تنگ زرد علیا و سفلی و شاهیجان میباشند که از تلفن بی سیمی استفاده میکنند که این تعداد مشترک اصلا امکان گرفتن و استفاده از اینترنت نمیتوانند داشته باشند که دلیل آنرا که جویا شدیم استفاده از اینترنت بر روی خط تلفن باسیم امکان پذیر هست که این عزیزان با توجه به تلفن بی سیم نمی توانند از اینترنت استفاده کنند.

آمار فوق فقط مربوط به یکی از مخابرات های بخش بوشکان میباشد که مخابرات های شهر کلمه و شهر بوشکان و روستای طلحه هم هر کدام تعداد۱۴۴ مشترک اینترنتی دارند و مشکلات این شهرها و روستاهای بخش های بوشکان و ارم همه به یک درد اسیر و تاکنون متاسفانه هیچ درمانی نشده اند.

ضمنا بخش ارم هم فیبرنوری به تعدادی از روستاهای آن نرفته که چنین مشکلی دارند و می طلبد مسئولین به فکر برطرف نمودن سرعت اینترنت و مشکلات مخابرات این عزیزان هم میشدند.

ایکاش مسئولین مخابرات هزینه هایی که از ابتدا تاکنون از مردم فاریاب و بخش دریافت کرده اند مبلغ ناچیزی از آن صرف زیرساخت ها مخابرات و وصل آن به فیبرنوری می کردند.انتهای پیام/م.م.م


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ