- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساخت ۹۵ کلاس درس در قالب ۶۶ مدرسه در استان

“عسلویه نیوز” مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از ساخت ۹۵ کلاس درس در قالب ۶۶ مدرسه در استان خبر داد.مرادی [1]

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر، احمد مرادی بعدازظهر امروز در نشست بررسی وضعیت اعتباری اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای ساخت و تجهیز مدارس در استان بوشهر نیست اظهار داشت: خیران در مشارکت ساخت فضاهای آموزشی خوش درخشیده‌اند بگونه‌ای که تاکنون ۵۰۰ خیر مدرسه ساز یک‌هزار و ۶۶۷ کلاس درس در قالب ۴۴۱ پروژه آموزشی در استان بوشهر ساخته‌ و تحویل داده‌اند.

وی اشاره به اینکه ۶۶ مدرسه در استان بوشهر در حال ساخت است خاطر نشان کرد: ساخت ۹۵ کلاس درس در قالب ۶۶ مدرسه در استان بوشهر در حال ساخت است که یک سوم آنها مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه این فضاهای آموزشی با ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ساخته می‌شود گفت: سال قبل ۸۲ کلاس درس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

مرادی با بیان اینکه ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی متمرکز به طرح‌های نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ شد افزود: از این میزان اعتبار تاکنون ۶۰ درصد آن به میزان ۱۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی از اجرای نصب تاسیسات سرمایشی در کلاس‌های درس استان بوشهر خبرداد و افزود: در اجرای فاز نخست این طرح تاکنون یک‌هزار کولرگازی در کلاس‌های درس استان بوشهر نصب شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان شهریورماه تمام کلاس‌های درس استان بوشهر دارای کولر گازی می‌شوند که در این طرح ۲ هزار و ۲۰۰ وسیله سرمایشی نصب می‌شود.