کشف ۹۰ کیلوگرم موادمخدر در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 16 ژوئن 2011 | ساعت 17:29 | کد خبر: 5351 | sv161 | چاپ این مطلب

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الله نوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با همه توان و ظرفیت در راستای مبارزه با قاچاق فعال است و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق شویم.
وی از کشف ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر در پارس جنوبی خبر داد و افزود: ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر در منطقه ویژه پارس جنوبی در شهرستان کنگان کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر حین کنترل خودروهای در حال عبور از ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) بندو به یک دستگاه خودرو پژو به رانندگی عبدالله مظنون شد.
نوری ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر، این خودرو که با ۵ سرنشین و در ظاهر به صورت خانوادگی از زاهدان به سمت بوشهر در حال مسافرت بودند را توقیف کرد.
وی اضافه کرد: با تیزبینی و دقت نظر ماموران محور، پس از چند ساعت تلاش و بازرسی خودرو ۹۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که بصورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر یادآور شد: متهمین دستگیر و پس از تشکیل پرونده یه منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
نوری گفت: نیروی انتظامی استان بوشهر از همه ظرفیت‌های موجود برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در سراسر استان استفاده می‌کند و امیدوار هستیم با همکاری مردم و مسئولان شاهد موفقیت بیشتر باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ