حذف قانون معافیت حوزه های صنعتی و تخصیص اعتبارات عوارض الایندگی
تاريخ ارسال خبر : 16 ژوئن 2015 | ساعت 17:24 | کد خبر: 33462 | sv203 | چاپ این مطلب

“عســلویــه نیــوز” فرماندار عسلویه از حذف قانون معافیت حوزه های صنعتی و تخصیص اعتبارات عوارض الایندگی به شهرستان خبر داد.شورای اداری

به گزارش خبرنگار “عســلویــه نیــوز” حسن اسماعیلی  فرماندار شهرستان عسلویه در دومین جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه در سال ۹۴ که با حضور مدیر کل بازرسی، حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در ارتباط با سیاست های خارجی، اولویت دولت تدبیر و امید در حوزه های هسته ای توفیقی حاصل شود با راهنمایی و ارشادات مقام معظم رهبری که قطعا پشت این مذاکره ها قرار دارد محصول تلاش های همه ارکان دولت و نظام خواهد بود.

اسماعیلی افزود: در حوزه داخلی کشور کنترل تورم در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد بطوری که شیب افزایش قیمت همانند قبل نیست و به صورت ثابت نرخ ارز باقی مانده است.

فرماندار عسلویه در ادامه به موضوع برداشتن قانون معافیت حوزه های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: عوارض الایندگی در هفته گشته توسط مجلس ابلاغ شد و انتطار این است که اعتبارات بسیار خوبی از ناحیه عوارض آلایندگی به این شهرستان اختصاص یابد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان فرصت بسیار غنیمتی است که مدیران و دستگاه های اجرایی با حضور در بین مردم بخصوص در مساجد از خدمات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی نمایند و این مسئله مورد تاکید دولت تدبیر و امید و شخص استاندار است که امید داریم در این ماه عزیز رسالت خود را به خوبی در مقابل مردم انجام دهیم.

وی افزود: مسئولین دستگاه های اجرایی در برابر انتقادات مردم صبر داشته باشند و انتقادات و پیشنهادات مردم را با جان و دل قبول نمایند.انتهای خبر/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ