توقیف محموله ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاق در کنگان
تاريخ ارسال خبر : 17 ژوئن 2011 | ساعت 22:49 | کد خبر: 5357 | sv137 | چاپ این مطلب

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیفه هاشم‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برقراری امنیت و آرامش شهروندان از مهم‌ترین و ارزشمندترین وظایف نیروی انتظامی است و امروز در این شهرستان همه تلاش خود را در راستای برقراری امنیت به کار بسته‌ایم.
وی از کشف و توقیف محموله ۴۰۰ میلیونی قاچاق در کنگان خبر داد و افزود: پلیس شهرستان کنگان در استان بوشهر یک دستگاه خودرو حامل محموله ۴۰۰ میلیونی کالای قاچاق را شناسایی و بلافاصله توقیف کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگان در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کنگان در راستای مبارزه با هرگونه کالای قاچاق در این شهرستان در زمان گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلی برانندگی حامد مظنون شدند.
هاشم‌زاده تصریح کرد: پلیس بلافاصله خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن بیش از ۲۲ تن برنج خارجی فاقد هرگونه مجوزی را کشف و ضبط کرد.
وی اضافه کرد: ارزش کالای کشف شده بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
این مسئول در ادامه یادآور شد: خودرو توقیف و راننده به همراه برنج‌های غیرمجاز به منظور سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی افزود: نقش بی‌نظیر نیروی انتظامی در استقرار امنیت پایدار در سطح جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و در واقع پرسنل نیروی انتظامی در تمام ساعات شبانه‌روز و زمانی که همه در خواب خوش هستند به پاسداری و حفاظت از شهر میپردازند و این خدمات باید به اطلاع مردم رسانده شود.
هاشم‌زاده متذکر شد: نیروی انتظامی با همکاری و همراهی میتواند در برقراری نظم و امنیت موفق شود و بدون شک برای برقراری نظم و امنیت همه مردم باید به مسئولان انتظامی کمک کنند.
وی در پایان اذعان داشت: در شرایط کنونی شاهد امنیت و آسایش قابل قبولی در سطح شهرستان کنگان هستیم و بخش قابل توجهی از این نظم و امنیت مرهون تلاش پرسنل نیروی انتظامی است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ