- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور عسلویه به ۲۹ رشته

به گزارش “عسلویه نیوز” جابر قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در گسترش فضاهای دانشگاهی در شهرستان کنگان تلاش زیادی داشته و به ویژه در راه‌اندازی و تجهیز و تقویت دانشگاه پیام‌نور عسلویه همکاری بسیار خوبی را شاهد هستیم.
وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر تحصیل و گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه است و از دانشجویان انتظار داریم در این مسیر همراهی کنند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور عسلویه از اشتغال ۶۰ درصد دانشجویان این دانشگاه در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور بین‌المللی عسلویه هم ‌اکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانشجو در ۱۹ رشته تحصیلی دارد و بیش از ۶۰ درصد این دانشجویان در پارس جنوبی مشغول کار هستند.
قاسمی از افزایش رشته‌های تحصیلی این دانشگاه به ۲۹ رشته خبر داد و تصریح کرد: تا قبل از مهر ماه امسال و شروع سال جدید تحصیلی دانشگاه‌ها، تعداد رشته‌های این دانشگاه از ۱۹ رشته به ۲۹ رشته افزایش می‌یابد که امری بسیار مهم است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور عسلویه ابراز داشت: بدون تردید برای موفقیت در پارس جنوبی باید از نیروهای متخصص و باسواد بهره ببریم و سیاست این دانشگاه نیز تربیت نیروهای کاری برای توسعه و پیشرفت استان و منطقه پارس جنوبی است و از تمام مسئولان انتظار داریم ما را مورد حمایت قرار دهند.
وی با تاکید بر وجود اساتید مجرب و کارآزموده در این مرکز علمی تصریح کرد: اساتید بسیار مجرب و باسواد و هیئت علمی بسیار کارآزموده در این دانشگاه تدریس می‌کنند و رضایت خاطر دانشجویان فراهم شده و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.
این مسئول در ادامه گفت: مجهز کردن آزمایشگاه‌ها و تجهیز کتابخانه دانشگاه از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید است که با همکاری منطقه ویژه انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور عسلویه متذکر شد: موفقیت‌های خوبی طی دو سال اخیر در این دانشگاه انجام گرفته و در سال جهاد اقتصادی نیز باید بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنیم.
قاسمی در پایان اذعان داشت: برای موفقیت دانشگاه پیام‌نور بین‌المللی عسلویه همه مردم و مسئولان همکاری و تعامل خوبی دارند که لازم است از تمام عزیزان تقدیر کنیم.