- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسکن مهر در جم مورد بی‌مهری قرار گرفته است

امام جمعه جم گفت: مسکن مهر در جم مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: مسکن مهر در جم مورد بی‌مهری قرار گرفته است

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن و مسلمان است و باید در زندگی خود همواره از گناه و ناپاکی دوری گزینیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) افزود: امام موسی (ع) در برابر طاغوت زمانه ایستادگی می‌کرد و نقش مهمی در گسترش فرهنگ شیعه داشت.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان خاطر نشان کرد: رهبری تاکید زیادی بر وحدت و همدلی نمایندگان داشتند و وحدت باید سرلوحه کار نمایندگان قرار گیرد و همه برای ایران اسلامی تلاش کنند.

گنجی با بیان اینکه در عمل باید وحدت داشته باشیم تصریح کرد: قوای سه‌گانه باید با همکاری، تعامل و اتحاد برای ارتقا و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها اهتمام ورزند.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی گفت: مصوبه دولت در اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی هیچ‌گاه اجرایی نشده و این مسئله سبب افزایش نرخ بیکاری و مشکلاتی برای جوانان استان شده است.

امام جمعه جم اضافه کرد: مسئولان باید شعار رهبری در تقویت تولید ملی را عملی کنند و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در دستور کار قرار گیرد.

گنجی در ادامه با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان بوشهر در ماه جاری تصریح کرد: شهرستان جم هیچ سهمی از مسکن مهر ندارد و در واقع مسکن مهر در جم مورد بی‌مهری قرار گرفته است که باید تدبیر لازم اتخاذ شود.

وی همچنین با تبریک به وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل شهدای هسته‌ای افزود: این امر نشان‌دهنده توان و اقتدار بالای وزارت اطلاعات است.