- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سپاه پاسداران مدافع به‌حق انقلاب و ولایت است

امام جمعه جم گفت: سپاه پاسداران مدافع به حق انقلاب و ولایت است.

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران مدافع به‌حق انقلاب و ولایت است

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست هیئت عاشقان ولایت و فرماندهان بسیج و سپاه شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‌های نظام داشته است.

وی افزود: سپاه در تمام دوران انقلاب از جنگ گرفته تا دوران سازندگی و پس از آن همواره در عرصه حاضر بوده و روزبه‌روز نیز موفقیت بیشتری داشته است.

امام جمعه جم با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج مدافع به حق انقلاب و ولایت فقیه هستند خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج مدافع به حق انقلاب و ولایت فقیه‌اند و در این راه تا پای جان ایستاده‌اند و هیچ زمانی عقب‌نشینی نکرده‌اند.

گنجی به مسائل تربیتی و اخلاقی اشاره کرد و افزود: تربیت صحیح اسلامی راهگشای داشتن خانواده و جامعه سالم است و به‌کارگیری آن در خانواده‌ها ضروری است.

وی نقش ولایت فقیه در رهبری جامعه اسلامی و جلوگیری از انحراف آن را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

گنجی در ادامه به بیداری اسلامی در سطح جهان اشاره کرد و دلیل عدم موفقیت انقلاب‌های جهانی به ویژه مصر را نداشتن ولی فقیه و رهبر اسلامی عادل دانست و اذعان کرد: اگر انقلابی مثل انقلاب مصر رهبری الهی همچون ولایت فقیه داشتند و از آن تبعیت می‌کردند به حق انقلاب آنان تا الان به ثمر نشسته بود.

وی یادآور شد: باید قدردان ولایت فقیه باشیم و همه باید همواره در مسیر ولایت فقیه و رهبری حرکت کنیم و از ایشان تبعیت کنیم.

امام جمعه جم در ادامه پاسخگوی مسائل و شبهات اخلافی و بصیرتی سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین بود.