- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تدوین سند جامع و توسعه ورزش استان بوشهر

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر از تدوین سند جامع و توسعه ورزش استان بوشهر خبر داد.سالاری [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی سالاری صبح امروز در جمع مسؤولان هیأت‌های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان بوشهر گفت: توسعه ورزش و گسترش تفریحات سالم در بین جوانان ارزش زیادی دارد و امیدوار هستیم که در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی در دستور کار مدیران ارشد استان بوشهر قرار دارد و تاکنون اقدامات موثر و ارزشمندی برای تحقق این مهم انجام داده‌ایم و امیدواریم با تلاش دسته‌ جمعی بتوانیم در تعالی و پیشرفت باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران استان کوشا باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت صنایع و فعالان اقتصادی استان از ورزشکاران، باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی امر مهمی است که باید براساس سازوکار قانونی و با برنامه‌ریزی مدون و اصولی انجام شود.

سالاری تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی استان بوشهر برای کمک به برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی مسئله مهمی است که سبب موفقیت در این حوزه می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و در سال جاری در نشست با مسؤولان صنایع بزرگ استان بوشهر راه‌های مشارکت آنان در برنامه توسعه استان به ویژه برنامه‌های ورزشی ارائه می‌شود.

استاندار بوشهر از بهینه‌سازی فضاهای ورزشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش چشمگیر فضاهای ورزشی در استان بوشهر هستیم و امسال نیز این مهم بیشتر می‌شود.

سالاری از تدوین سند جامع و توسعه ورزش استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این سند با استفاده از نظرات ورزشکاران، هیأت‌های ورزشی و کارشناسان رشته‌های گوناگون ورزشی تدوین خواهد شد و امیدواریم با تدوین این سند شاهد اعتلای بیش از پیش ورزش استان باشیم.انتهای پیام/فارس