- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نیروی انتظامی با معترضین کالاهای ته‌لنجی برخورد کند

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر گفت: تصمیمات گرفته شده در مورد کالاهای همراه ملوان یا ته‌لنجی نهایی شده و جای هیچ گونه بحثی در این زمینه نیست. [1]

به گزارش”عسلویه نیوز” به نقل از لیمر محمد حسین جهانبخش صبح امروز در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران اظهار داشت: در بحث ته‌لنجی تمامی بررسی‌ها انجام شده و مصوبات نیز ابلاغ شده است و در این زمینه هیچ عذری را نمی‌پذیریم.

استاندار بوشهر یادآور شد: همه تلاش خود را در این زمینه انجام داده‌ایم و دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آید و فرمانداران و بخشداران موظف به اجرای مصوبات ابلاغ شده هستند و نیروی انتظامی نیز باید با هر تجمع اعتراض‌آمیزی برخورد کند.

وی در ارتباط با نحوه عملکرد نانوایی‌های استان بوشهر اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر نانوایی‌ها باید با قدرت عمل بیشتر و به صورت مستمر انجام شود.

جهانبخش افزود: بررسی کیفیت نان در شهرستان‌ها باید با نظارت مستقیم فرمانداران و مسئولان تعزیرات حکومتی انجام شود.

استاندار بوشهر گفت: در این راستا می‌توان از ظرفیت و توان بسیجیان متعهد به‌عنوان بازرسان افتخاری استفاده کرد که با حساسیت بیشتری عملکرد نانوایی‌ها را بررسی و نظارت کنند.

وی با تاکید بر بهبود پخت نان در استان بوشهر بیان کرد: تلاش ما تولید نان با کیفیت و پخت مطلوب در این استان است و مردم نیز باید مسئولان را در این زمینه یاری کنند.

استاندار بوشهر خواستار بررسی ارائه تسهیلات برای بهسازی دستگاه‌های نانوایی‌ها از سوی معاونت برنامه‌ریزی استانداری و اعلام نتیجه ظرف مدت یک هفته شد.

جهانبخش تاکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه تخلف و اخذ رشوه، بازرسان باید به صورت دوره‌ای عوض شده تا بتوان با این معضل مبارزه کرد.
وی تصریح کرد: دیدگاه بهداشتی مبنی بر پوشش مناسب با استانداردهای بهداشتی، عدم استعمال دخانیات و نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و انبارهای آرد و غلات در نانوایی‌ها باید به طور جدی لحاظ شود.