- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاظمیان:امسال باید عملکردم از همیشه بهتر شود

بازیکن خط میانی پرسپولیس گفت:اگر چه پرسپولیس سال گذشته عملکرد خوبی نداشت و نتوانست هواداران این تیم را راضی کند اما من در میان سایر بازیکنان آمار خوبی داشتم .


”جواد کاظمیان” در حاشیه نخستین اردوی تیم پرسپولیس درجمع خبرنگاران افزود:در مورد فصل آتی نمی توانم اظهار نظرکنم زیرا برترین و بزرگترین فوتبالیست های دنیا نیز در طول یک فصل دچار افت و خیز می شوند اما من با توجه به سابقه ام در فوتبال امیدوارم این فصل نیز بازیهای خوبی ارایه کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

وی ادامه داد:می دانم امسال با توجه به تغییراتی که صورت گرفته سطح توقعات بسیار بالا خواهد بود.

این بازیکن پرسپولیس با اظهار امیدواری از اینکه تیم پرسپولیس در روزهای آینده با ترکیب کامل تمرینات خود را پیگیری کند، گفت: با توجه اینکه از سایر تیم ها عقب ترهستیم، بهتر بود تمریناتمان را زودتر شروع می کردیم زیرا همانطور که قبلا اشاره کردم با توجه به جذب بازیکنان جدید و صاحب نام توقعات از پرسپولیس در این فصل بسیار زیاد است.

وی در مورد سقف قرار دادش با باشگاه پرسپولیس نیز گفت: من سقف قراردادم را با پرسپولیس رعایت کرده ام و فقط مقداری پاداش دریافت کردم که آن هم تصور می کنم طبیعی است.

کاظمیان ادامه داد: در مجموع من از فوتبال ایران پولی دریافت نکرده ام و اگر از فوتبال هم مبلغی کسب کرده باشم از بازی فوتبالم در کشورامارات بوده است.

این بازیکن اضافه کرد:من از دورانی که در پرسپولیس بازی کرده ام حدود ۱۵۰ میلیون تومان طلب دارم و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از تیم باشگاهی سپاهان طلبکار هستم.

وی در پایان گفت: طی فصل گذشته تنها ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کرده ام و انقدر که من برای پرسپولیس به طرق مختلف درآمد زا بوده ام به همان میزان پولی از پرسپولیس دریافت نکرده ام .