موجودی انبارهای کالاهای اساسی در دشتستان کنترل می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 18 ژوئن 2014 | ساعت 14:20 | کد خبر: 31543 | sv185 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کنترل موجودی انبارهای کالاهای اساسی در دشتستان خبر داد.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت دشتستان گفت: موجودی انبارهای بزرگ نگهداری کالا و اقلام ضروری مردم به منظور کنترل بازار به صورت مستمر رصد می‌شود.

محمدحسین احمدی صبح امروز در نشست مسئولان اجرایی دشتستان اظهار داشت: ۵۰ قلم کالا در شهرستان مشمول اعلام موجودی هستند و عرضه‌کنندگان این محصولات باید موجودی این اقلام را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: بازرسان این اداره به طور مستمر میزان کالاهای اساسی موجود در سطح بازار، انبارهای بزرگ و بازارهای خرید و فروش کالا را بررسی کرده و حتی در صورت کمیاب شدن یک کالا یا برند خاص علت را پیگیری و به مراکز مربوطه اعلام می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: پیش از آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها میزان کالای موجود در انبارها برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست و جلوگیری از بروز تخلف احتمالی، شناسایی شدند.

احمدی خاطرنشان کرد: کنترل پراکنش کالاها و محصولات در سطح انبارهای موجود در کشور در رفع کمبود احتمالی برخی استان‌ها و جابجایی و نقل و انتقال کالا در زمان مورد نیاز تاثیر مثبتی دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی اقلام مورد نیاز مردم در سطح شهرستان در حد مطلوب موجود است و مشکل و کمبودی در زمینه تامین کالای اساسی وجود ندارد.هم‌اکنون ۲۲ گروه کالایی شامل ۵۰ قلم کالا در دشتستان مشمول اعلام موجودی هستند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ