وحدت حاصل شده از خون شهدا را حفظ خواهیم کرد
تاريخ ارسال خبر : 17 ژوئن 2016 | ساعت 15:50 | کد خبر: 35092 | sv234 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: وحدت حاصل شده از خون شهدای شیعه و سنی را حفظ خواهیم کرد.وحدت
به گزارش “عسلویه نیوز”محمود شریفی پنجشنبه شب در مراسم ویژه تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان عسلویه در مسجد اهل سنت چاه مبارک اظهار داشت: همه به همدلی و وحدت بین شیعه و سنی در شهرستان عسلویه افتخار می‌کنیم.

وی با محکوم کردن اعمال تروریستی گروه داعش افزود: گروه داعش قصد ایجاد تفرقه دارد و تلاش می‌کند نقشه صهیونیست‌ها را برای مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمین پیاده کند که با بیداری و هوشیاری مسلمانان، این دسیسه نیز خنثی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی حاصل از خون شهدای شیعه و سنی را به کوری چشم دشمنان حفظ خواهیم کرد.

امام جمعه اهل سنت چاه مبارک نیز گفت: وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه زبانزد عام و خاص است و ماه رمضان که ماه قرآن است، از مشترکات شیعه و سنی و باعث وحدت ماست.

شیخ حسن جاسمی افزود: اجتماع بزرگ ما اکنون نشان از همبستگی و اتحاد شیعه و سنی است و این وحدت پایدار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مراسم ویژه قرآنی ماه مبارک رمضان به همت سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در مسجد جامع اهل سنت چاه مبارک برگزار شد که از ۲۰ حافظ قرآن اهل تسنن و تشیع با لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

در پایان نیز نماز وحدت به امامت امام جمعه اهل سنت چاه مبارک اقامه و ضیافت افطار با حضور ۵۰۰ نفر از شیعه و سنی برگزار شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ