- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث ۲ مرکز بهداشتی و درمانی مجهز و استاندارد در عسلویه

“عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه از احداث دو مرکز بهداشتی و درمانی مجهز و استاندارد در عسلویه خبر داد.

[1]

 

 

به گزارش”عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی بیدخون اظهار داشت: بهداشت و درمان از مهم‌ترین مسایل در جامعه است و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: عسلویه از مناطق عملیاتی صنعت نفت به شمار می‌رود و حجم آلاینده‌های زیست‌محیطی در این منطقه و شهرها و روستاهای اطراف بسیار بالاست که باید با توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی نسبت به بهبود وضعیت بهداشتی اهتمام ورزیم.

بخشدار ویژه عسلویه خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر با تلاش دولت خدمتگزار، برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای احداث مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشتی تخصیص یافته و تلاش ویژه‌ای برای رضایت خاطر مردم انجام گرفته است.

نادری از احداث دو مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در عسلویه خبر داد و اذعان کرد: این مراکز در مجموع با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در بندر نخل تقی و در روستای بیدخون اجرایی شده است.

وی بیان کرد: مرکز بهداشت و درمان شهر نخل تقی در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد. 

بخشدار ویژه عسلویه گفت: مرکز بهداشت و درمان بیدخون نیز به متراژ ۳۰۰ متر انجام می‌پذیرد و علاوه بر آن پانسیون پزشکان نیز در همین محل احداث خواهد شد.

نادری افزود: بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافته که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان اهتمام خاصی به توسعه امکانات بهداشتی و درمانی دارد و در عسلویه بیشترین اقدامات در این حوزه انجام گرفته است.