- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تعبیر فرزین از عیدی دولت به ۷۰میلیون ایرانی

در حالی یارانه ۲۸هزار تومانی دولت بابت گرانی ۲۰ تا ۳۰درصدی نان از صبح امروز قابل برداشت شده است که به گفته فرزین دبیر ستاد هدفمندی، این مبلغ به عنوان عیدی به حساب مشمولان فاز دوم یعنی حدود ۷۰میلیون نفر واریز شد.

خبرگزاری فارس: 28 هزار تومان قابل برداشت شد/تعبیر فرزین از عیدی دولت به 70میلیون ایرانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه ها روز گذشته خبر داد، افزایش قیمت نان بر خلاف نظر دولت انجام شد که موجب نگرانی مردم شده است بنابراین با توجه به نظر رئیس‌جمهور و توافقی که با رئیس مجلس صورت گرفت، قرار شد افزایش قیمت نان با پرداخت ماهانه ۳ هزار تومان طی ۹ ماه جبران شود.

وی افزود: برای جبران افزایش قیمت نان، ۲۸ هزار تومانی که در پایان سال گذشته به حساب مردم واریز شده بود به عنوان یارانه نان تا پایان سال محسوب می‌شود و مردم می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه این مبلغ را برداشت کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: به ازای هر نفر، ماهانه ۳ هزار تومان یارانه نان در نظر گرفته شده که تا پایان سال ۹ ماه در پیش داریم، بنابراین این ۲۸ هزار تومان یارانه نان مردم تا پایان سال به ازای هر نفر است.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها افزود: واریز ۳ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار بابت گران شدن نان به معنی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیست.

 

*فرزین: حدود ۷۰ میلیون نفر یارانه ۲۸ هزار تومانی نان را گرفتند

 

محمدرضا فرزین دبیر ستاد هدفنمدی یارانه‌ها نیز در این باره گفت: ۲۸ هزار تومان یارانه واریز شده به حساب سرپرستان خانوار برای افرادی است که مشمول گام دوم هدفمندی یارانه‌ها هستند که تعداد آنها حدود ۷۰ میلیون ایرانی را شامل می‌شود.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: برای یک خانوار ۴ نفری ۱۱۲ هزار تومان واریز شده که از امروز به مناسبت عید مبعث قابل برداشت است.

فرزین تأکید کرد: قیمت نان علی‌رغم میل باطنی دولت گران شده بود و افزایش هزینه به مردم تحمیل می‌شد که این ۲۸ هزار تومان برای ۹ ماه سال به ازای هر نفر ۳ هزار تومان واریز شده است.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: آزاد شدن ۲۸ هزار تومان ارتباطی به اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها ندارد و این مبلغ امروز که عید مبعث است، به عنوان عیدی به مردم پرداخت می‌شود.