- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رونی: برای دیدار با اوکراین آماده ام

مهاجم منچستر یونایتد برای حضور در دیدار مقابل اوکراین اعلام آمادگی کرد.


 تیم ملی فوتبال انگلیس در سومین بازی خود در رقابت های یورو۲۰۱۲ سه شنبه شب در دیداری بسیار حساس به مصاف اوکراین میزبان می رود.

 خبر خوش برای انگلیس ها بازگشت وین رونی مهاجم این تیم بعد از محرومیت دو جلسه‌ای در این رقابتها است.

 رونی مهاجم منچستر یونایتد به ستایش از روی هاجسون سرمربی تیم پرداخت و گفت که تیم ملی فوتبال انگلیس با هاجسون روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و مشکلی ندارد.

 

 وی افزود: شرایط تیم نسبت به جام جهانی بسیار خوب شده است. الان دیگر به مترجم احتیاج نداریم و به راحتی حرفهای کادر فنی را می فهمیم. هاجسون شرایط بسیار خوبی را در تیم حاکم کرده است. روش او را بازیکنان به خوبی درک می کنند و در زمین به نمایش می گذارند.

 

 رونی که در دیدار فردا شب تیمش مقابل اوکراین می تواند به میدان برود گفت: فصل خوبی را با منچستر یونایتد پشت سر گذاشتم و توانستم در رقابت های مختلف بر اعصاب خود مسلط باشم. متاسفانه در دیدار مقابل مونته نگرو مرتکب اشتباهی شدم و تاوان آن را پس دادم و سه جلسه محروم شدم. الان از لحاظ روانی در شرایط خوبی به سر می برم و مهیای بازی هستم. وقتی با سه جلسه محرومیت مواجه شدم امیدم برای حضور در رقابت های یورو به کلی از بین رفت. اما وقتی این محرومیت به دو جلسه کاهش یافت خوشحال شدم. الان برای بازی مقابل اوکراین کاملا آماده ام و از لحاظ روانی مشکلی ندارم.نوبت آن رسیده است که جبران کنم امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم. رونی درباره این سوال که آیا میزبانی اوکراین می تواند برای او و هم تیمی هایش تاثیر گذارد،گفت: بازیکنان انگلیس باتجربه هستند و بارها چنین شرایطی قرار گرفته اند. باید با آرامش وارد میدان شویم و در طول مسابقه تمرکز داشته باشنیم و به جو ورزشگاه توجه نکنیم.

 

 دیدار دو تیم سه شنبه شب ساعت۲۳:۱۵ برگزار می شود. انگلیس با یک تساوی هم می تواند صعود خود را به دور بعد مسجل کند اما اوکراین برای صعود حتما باید در این دیدار پیروز شود.