- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ناراحتی لمپارد از اخراج ردنپ

فرانک لمپارد بر این باور است که دلیل اصلی اخراج ردنپ از وایت هارت لین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا داد.


فرانک لمپارد از اینکه قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا باعث برکناری عمویش هری ردنپ از هدایت تاتنهام شد ابراز ناراحتی کرد.

تاتنهام در فصل قبل رقابت های لیگ برتر انگلیس در جایگاه چهارم قرار گرفت اما با توجه با آنکه سهمیه انگلیس برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا چهار تیم است و چلسی عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد شاگردان ردنپ عملا از این رقابت ها کنار گذاشته شدند.

لمپارد که به خاطر مصدومیت شانس حضور در یورو۲۰۱۲ را از دست داد گفت: ردنپ تیم بسیار خوب و آماده ای را راهی رقابت های لیگ برتر انگلیس کرد. تاتنهام با هدایت ردنپ به تیمی هجومی ومدعی تبدیل شده بود. ردنپ شایستگی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشت اما قهرمانی چلسی باعث شد تا آنها نتوانند در این رقابت ها حضور داشته باشند.

وی افزود: اخراج ردنپ غیره منتظره بود. بسیار از تماشاگران و هواداران تاتنهام از اخراج او ناراحت شدند و احساس نا امیدی وناکامی کردند. ردنپ در این چند سال اخیر نمایش بسیار خوبی در تاتنهام داشت. از اینکه قهرمانی چلسی باعث کناره رفتن تیم او از لیگ قهرمانان اروپا شد ناراحتم. کاش می شد که ردنپ هم با تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می کرد.

هری ردنپ که فصل گذشته‌ هدایت تیم تاتنهام را بر عهده داشت، رابطه‌ی فامیلی هم با فرانک لمپارد دارد و شوهرخاله‌ی اوست.