- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فتح الله زاده: من هم اگر دوازدهم می شدم ، استقلال را کهکشانی می بستم

علی فتح الله زاده می گوید چرا اینقدر از تیمش انتقاد می کنند که در فصل انتقالات ستاره ای را به استقلال نیاورده است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل استقلال درباره شرایط تیمش و جدایی آندو تیموریان گفت:« از اول هم آندو گفته بود دوست دارد امسال را خارج از ایران بازی کند ، ما هم حرفش را پذیرفتیم. البته دوست داشتیم که او پیش مان بماند اما گفته بود اگر خارج نرفت ، بر می گردد که نشد. با این وجود در حال مذاکره با یک بازیکن خوب و سرشناس خارجی هستیم که بزودی جایش را در تیم ما می گیرد. مشکلی هم از این بابت نداریم ۳ روز دیگر این بازیکن به تهران می آید و به همه معرفی می شود.»
و این بازیکن از کدام کشور می آید؟ استقلالی ها این روزها انگار فقط با پرتغالی ها قرارداد بستند«( می خندد) نه بابا کی گفته ما همه اش پرتغال می خریم. اتفاقا این بار می خواهم یک بازیکن بخریم، خوشمزه تر از نارنگی. ما هم پرتقال می خریم ، هم نارنگی ، هم گیلاس و هم آلبالو! جانشین آندو یک اروپایی سرشناس و با کیفیت است . بازیکنی که هم جای آندو را پر می کند و هم ساموئل که فعلا با او به توافق نرسیدیم. این بازیکن اروپایی است اما فعلا به دلایلی نمی توانم اسمش را بگویم.»
استقلال البته همزمان با آندو ، رقابت برای جذب کریم انصاری فرد را هم باخت و این بازیکن به پرسپولیس رفت:« ما کریم را می خواستیم اما نه با هر قیمتی . به هر حال به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. ما چند مرحله با خودش و برادرش مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. با این وجود فکر نمی کنم استقلال در خط حمله اش مشکلی داشته باشد. ما بازیکنان خیلی خوبی در این پست داریم.»
مهمتر از رفتن انصاری فرد به پرسپولیس این است که استقلال جنگ پیش از فصل در بازار نقل و انتقالات را باخته است. جنگی که فاتح همیشگی اش علی فتح الله زاده بود؛« حاجی جان این حرف ها از شما بعید است. کی گفته که من بد عمل کردم؟ سال قبل تیم ما چه مشکلی داشت؟ من پژمان منتظری را از دست بدهم و چه کسی را جایش بگیرم؟ وقتی مهدی رحمتی را در تیمم دارم ، دنبال کدام دروازه بان بروم؟ الان از خسرو حیدری بهتر کسی را داریم؟ فریدون زندی را بدهم کدام هافبک لیگ را بگیرم؟ سیاوش و صادقی را نمی گرفتم چه کسی را جای شان می گرفتم. همین الان این نوید را به طرفداران می دهم که کار خسرو ، منتظری و رحمتی نهایی شده. همه این ها در تیم می مانند. باقی بازیکنان هم که از قبل تمدید کردند. آندو از تیم جدا شده که بزودی جایش را پر می کنیم.»
و جباری چطور؟ فتح الله زاده چیزی در این باره نمی گوید؟؛« با مجتبی هم مذاکره کردیم. ما شرایط مان را اعلام کردیم ، قرار شده او پاسخ نهایی اش را درباره رقم پیشنهادی مان اعلام کند. فعلا اتفاق خاصی درباره او رخ نداده است. »
فتح الله زاده دوباره به بحث نقل و انتقالات بر می گردد و می گوید:« مدام می گویید ما جنگ را به پرسپولیس باختیم. کدام جنگ؟ پرسپولیس سال قبل در لیگ دوازدهم شده و نیاز به تغییر در تیمش داشته است. من هم اگر این شرایط را داشتم سعی می کردم تمام ستاره های لیگ برتر را جمع کنم . ولی تیم ما سال قبل جام برده است. سهمیه آسیا گرفتیم و قهرمانی را با یک امتیاز از دست دادیم. ما نیاز به جذب یک سرمربی خوب داشتیم که امیر قلعه نویی را آوردیم. قبلا هم گفتم ، او خودش شاه ماهی فصل نقل و انتقالات است که استقلال جذبش کرده. حالا دوستان دیگری که سال قبل جام نبرده اند باید تلاش کنند تا بتوانند یک تیم درخور ببندند.»