آغاز نشست پیمانکاران فازهای پارس جنوبی با رئیس مجلس
تاريخ ارسال خبر : 19 ژوئن 2014 | ساعت 13:31 | کد خبر: 31555 | sv164 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نشست پیمانکاران و مجریان فازهای پارس جنوبی با رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت آغاز شد.لاریجانی 3

به گزارش”عسلویه نیوز” لحظاتی قبل نشست مشترک رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت و استاندار بوشهر با پیمانکاران و مجریان فازهای در دست اجرای پارس جنوبی آغاز شد.

در این نشست که به منظور شناخت مشکلات و معضلات پیش روی پیمانکاران برگزار می‌شود، راهکارهای عملی برای تسریع در تکمیل فازهای در دست اجرا بررسی خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش آغاز این نشست و در بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی اظهار داشت: مجلس از توسعه پارس جنوبی حمایت می‌کند و راهکارهای مختلفی برای تسریع در تکمیل فازهای میدان گازی ارائه می‌شود.

علی لاریجانی افزود: در بودجه سال ۹۳ تمهیدات خوبی برای کمک به فعالیت‌ها در وزارت نفت در نظر گرفته شده که از این امکان پروژه‌های پارس جنوبی و سایر پروژه‌های صنعت نفت بتوانند فعال‌تر عمل کنند.

وزیر نفت نیز گفت: این نشست به منظور بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای پارس جنوبی انجام می‌شود.

بیژن نامدار زنگنه افزود: تسریع در تکمیل فازهای پارس جنوبی اولویت اساسی وزارت نفت است و امسال شاهد بهره‌برداری از چند فاز خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از فازهای ۱۲ و ۱۵ و ۱۶ و همچنین فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی فازها قرار گرفت.

وزیر نفت و جمعی از مجریان و پیمانکاران فازهای در دست اجرای پارس جنوبی نیز در این بازدیدها رئیس مجلس را همراهی کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ