روزانه ۲۸۵ میلیون مترمکعب گاز در پارس جنوبی تولید می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 19 ژوئن 2014 | ساعت 13:32 | کد خبر: 31558 | sv119 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر از تولید روزانه ۲۸۵ میلیون مترمکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی سالاری چهارشنبه ‌شب در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی در صنعت نفت و گاز دارای جایگاه خاصی است و امسال با تدابیر وزیر نفت شاهد رشد و اعتلای این منطقه هستیم.

وی افزود: توجه به محیط پیرامونی باید مورد تاکید بیشتر پارس جنوبی قرار گیرد و انتظار داریم شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی نسبت به حق و حقوق محیط پیرامونی اهتمام لازم را داشته باشند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: شناخت مشکلات مردم در روستاهای اطراف عسلویه و رفع این مشکلات از دغدغه‌های مسئولان است و امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.

سالاری تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در عرصه‌های مختلف آموزشی، بهداشت، عمران شهری و روستایی و مسکن، از دغدغه‌های مردم منطقه است.

وی بیان کرد: توسعه فازهای در دست اجرا و تکمیل و بهره‌برداری از آنها از تاکیدات مجموعه صنعت نفت و گاز به شمار می‌رود که امیدواریم به زودی انجام شود.

استاندار بوشهر اظهار داشت: در شرایط کنونی طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی با ۲۴ فاز در شهرستان‌های عسلویه و کنگان در جنوب استان بوشهر در دست اجراست که امیدواریم فازهای در دست اجرا به زودی تکمیل شوند.

سالاری از تولید روزانه ۲۸۵ میلیون مترمکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد و گفت: منطقه ویژه پارس هم‌اکنون ۱۰ فاز فعال دارد و شاهد تولید روزانه ۲۸۵ میلیون مترمکعب گاز در این منطقه هستیم.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت موجود در منطقه برای رشد و توسعه پارس جنوبی بهره ببریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ