خدمت به مردم خدمت خالصانه باشد
تاريخ ارسال خبر : 20 ژوئن 2015 | ساعت 18:52 | کد خبر: 33500 | sv185 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه بر خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد.هاشمی نژاد

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه حاضرین در جلسه با برشمردن برکات ماه ضیافت الله اظهار داشت: مسئولین در این ماه همیشه به استغفار و دعا بپردازند تا مبادا از غفران این ماه محروم بمانند.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه فرماندار اشاره و تصریح کرد: یک فرماندار یا مسئول بایستی ملزم و اجرا کننده منویات ولی امر مسلمین باشد و نحوه ارتباطات با مردم بایستی به نحوی باشد که در همه حال در دسترس مردم قرار گیرد و مشورت گرفتن از مقامات بالاتر در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان این مطلب که هیچ چیز را با مردم عوض نکنید اظهار داشت: هیچ چیزی بالاتر از خدمت بی منت برای مردم نیست و چه بهتر این خدمت همراه با خلوص و خضوع صورت گیرد و همیشه این را آویزه گوش خود قرار دهیم که ما مسئولین بدهکار مردم هستیم و به نحو شایسته ای باید دین خود را در خدمت خالصانه ادا نمائیم.

امام جمعه شهرستان عسلویه تصریح کرد: از تلاش های شبانه روزی حسن اسماعیلی فرماندار سابق عسلویه که با تلاش های خود گام های مهم و تاثیرگذاری برای این شهرستان برداشته اند تشکر می نمایم و از فرماندار جدید می خواهم با متخلفین به نظام جمهوری اسلامی به شدت برخورد نماید و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد و خطوط قرمز را در همه حال رعایت نماید.

وی افزود: همانطور که در معارفه حسن اسماعیلی فرماندار سابق عرض نمودم بار دیگر به صراحت اعلام می کنم که حمایت خود را از نماینده عالی دولت در این شهرستان اعلام می کنیم و امیدواریم با تعامل و همکاری با دیگر دستگاه های اجرایی بخصوص حوزه صنعت مشکلات پیش روی این شهرستان حل شود.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ