مسئولین موظف به اجرای قانون اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی اند
تاريخ ارسال خبر : 20 ژوئن 2015 | ساعت 19:18 | کد خبر: 33504 | sv208 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: مسئولین موظف و مکلف به اجرای قانون اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی هستند.حقیقی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” دکتر فتح الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ضمن عرض ادب و احترام و تبریک ماه مبارم رمضان و با تشکر از مدعوین حاضر در جلسه اظهار داشت: مدیران اجرایی، مدیران حوزه صنعت نفت و گاز این شهرستان که تعاملات بسیار گسترده ای با یکدیگر داشته اند جای تقدیر دارد.

وی با بیان این مطلب که ذات عقرب نیش زدن است اظهار داشت: اگر می خواهیم به ذات عقرب دچار نشویم بایستی شاخص های مدریتی را که در سند چشم انداز و راهبردی مدیریتی دیده شده است لحاظ کنیم و نسبت به آن متعهد باشیم.

وی افزود: همه ما مسئولین دلسوز نظام هستیم که با لباس های مختلف به طرق گوناگون انجام وظیفه می نمائیم و اگر خود را فدائیان به این نظام قلمداد می کنیم باید خود را مکلف به انجام فرامین مقام معظم رهبری بدانیم تا بتوانیم حافظ کیان خون شهداء و اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی باشیم.

دکتر حقیقی با بیان اینکه تکریم مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم اظهار داشت: انتظار مردم این نیست که ۲۴ ساعت کار خود را وقف ملاقات با آنها نمائیم در واقع مردم تنها چیزی که از ما مسئولین می خواهند راستگویی و صداقت در کارها است و مردم اینگونه راحت تر با موضوع و مشکلات کنار می آیند.

وی افزود: بدنه دولت از مردم است و خارج از این نیست و از فرماندار جدید و همه مسئولین می خواهیم که رابطه دولت با مردم را بیش از گذشته مستحکم تر نمایند.

دکتر حقیقی افزود: هیچ منتقدی نباید با انتقادهای خود شخصیت فردی را خورد نماید و باید به این موضوع واقف باشیم که انتقاد با انتقام تفاوت های زیادی دارد و انتقاد قاعدتاً در جهت حل مشکلات مطرح می شود و چه بهتر که انتقاد با ارائه راهکار بیان شود.

وی افزود: این دولت همیار مردم است و مردم هرگز نباید به این دیدگاه برسند که در این دولت هیچ کاری صورت نگرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است و تمام مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران صنعتی بایستی از هر نظر پشتیبان فرماندار باشند و این از اقتدارات شایسته یک فرماندار است که این اقتدار باید با منویات مقام معظم رهبری ادغام شود.

دکتر حقیقی به وحدت و همدلی مردم این شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این شهرستان با توجه به اینکه دو مذهب از برادران اهل سنت و شیعه را تشکیل می دهند تاکنون کوچکتنرین خدشه ای از سوی معاندین و دشمنان به نظام جمهوری اسلامی وارد نشده است و این توفیق الهی در زیر سایه وحدت و همدلی که در بین مردم منطقه وجود دارد حاصل شده است و امیدواریم مسئولین در راستای تحکیم وحدت و همدلی در منطقه گام های اساسی و شایسته ای بردارند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری به موضوع اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: آمار اشتغال در سطح کشور بسیار بالاست اما در استان نباید اینگونه باشد و مسئولین موظف و مکلف به اجرای قانون اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان باشند و در آینده ای نزدیک گام های اساسی برای حل مشکل اشتغال برداشته خواهد شد.

وی افزود: از فرمانداران می خواهیم منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند و خود را با سند چشم انداز مدیریتی وفق دهند.

در پایان حکم سرپرستی عبدالله نادری بعنوان سومین فرماندار شهرستان عسلویه قرائت و به وی اهداء شد.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ