- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

واژگونی اتوبوس ۵ کشته و ۳۵ مجروح برجای گذاشت

این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح روزگذشته در ۱۰ کیلومتری منطقه ‘رباط سفید’ واقع در جاده تربت حیدریه رخ داد.درجریان این حادثه اتوبوس با یک دستگاه تندر ۹۰ برخورد و واژگون می شود.
دکتر “خدادوست”، رییس اورژانس تربت حیدریه در خصوص این حادثه گفت: دو دستگاه آمبولانس از

[1]

شهرستان برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد.
وی گفت: مرکز اورژانس مشهد ساعت ۱۱روز گذشته از مرکز اورژانس تربت حیدریه تقاضای کمک کرد که یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس رباط سنگ و یک دستگاه آمبولانس از جمعیت هلال احمر شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام کردیم.
وی افزود: مصدومان حادثه با توجه به نزدیکی به شهر مشهد به بیمارستان‌های این شهر منتقل شدند.
وی اظهار داشت: هفت نفر از مجروحان این حادثه توسط امداد هوایی اورژانس ۱۱۵خراسان رضوی به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه در این حادثه با واژگونی اتوبوس ۳۵ نفر زخمی و ۴ نفر کشته شدند، افزود: بنابر اولین تماسی که در ساعت ۱۰:۵۳ با ما برقرار شد، ۷ آمبولانس و ۲ خودرو ست امداد و نجات به محل اعزام شدند.
وی گفت : ۲۵ نیروی امدادگر و نجات‌گری که توسط ما اعزام شدند در ساعت ۱۱:۱۳ در محل حادثه حضور داشتند و خوشبختانه هیچ مصدومی در اتوبوس واژگون شده گیر نکرده بود و نیازی به عملیات رهاسازی مصدومین نداشتیم.
محمودی در پایان عنوان کرد: مصدومین این حادثه به بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.
همچنین در پی وقوع این حادثه گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی مشهد(شهدا) هم به محل اعزام شدند.
دکتر محمدرضا مهری مدیر اورژانس مشهد نیز در خصوص آخرین وضعیت مصدومین تصادف صبح دیروز محور تربت حیدریه – مشهد به ایسنا گفت : ۴ نفر سر صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند و یک نفر نیز در حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است، ۳۵ نفر بستری و ۷ نفر نیز به طور سرپایی درمان شدند.
سرهنگ “محمد صفایی”، فرمانده پلیس راه خراسان‌رضوی در خصوص علت این حادثه گفت: علت تصادف در مسیر تربت حیدریه – مشهد تغییر مسیر ناگهانی راننده اتوبوس است.
وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلی برای رفت و آمد در مسیر جاده به علت یک طرفه بودن و دو بانده بودن آن حادث نشد.