- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی چند مرکز استاندارد و مجهز بهداشتی در پارس جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی چند مرکز استاندارد و مجهز بهداشتی در پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی چند مرکز استاندارد و مجهز بهداشتی در پارس جنوبی

به گزارش”عسلویه نیور” غلامرضا حیدری شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان منطقه عسلویه اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه بهداشتی و درمانی به مردم منطقه عسلویه از اولویت‌های مهم این دانشگاه است.

وی افزود: پروژه‌های توسعه و گسترش خدمات بهداشتی درمانی در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی که از طریق اعتبارات استانی برنامه‌ریزی شده‌اند در وضعیت مناسبی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ساخت مراکز بهداشتی درمانی جدید در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین مرکز بهداشتی درمانی بیدخون شناسایی شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حیدری تصریح کرد: مرکز بهداشتی درمانی نخل تقی نیز در یک ساختمان قدیمی در حال ارائه خدمت است که کلنگ احداث یک مرکز بهداشتی درمانی جدید با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال به زمین زده شده است.

وی از راه‎‌اندازی مراکز بهداشتی درمانی جدید در منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد و گفت: مراحل ساخت مرکز بهداشتی درمانی اخند به پایان رسیده است و با تجهیز این مرکز به وسایل مورد نیاز به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: چند مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در منطقه ویژه احداث می‌شود و مردم و کارکنان صنعت نفت از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

حیدری یادآور شد: همه مسئولان اهتمام ویژه‌ای برای رشد و توسعه منطقه دارند و به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تلاش ارزنده‌ای انجام گرفته است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های خوب‌‌ مصوبات سفرهای رئیس محترم جمهور و سفر مقام معظم رهبری توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و نماینده مردم کنگان، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، آینده خوبی برای این منطقه پیش‌بینی می‌شود.