- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۶ مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان

فرماندار کنگان از راه‌اندازی شش خانه و مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی 6 مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس در نشست مسئولان شهرستان کنگان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان یک حوزه حساس و مهم است و در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد که مسئولان ارشد بهداشتی باید توجه بیشتر و بهتری به این مسئله داشته باشند.

وی افزود: حجم و کیفیت پروژه‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان کنگان طی دو سال اخیر بهبود خوبی داشته و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمهیدات لازم را برای رشد و ارتقای شاخص‌های بهداشتی فراهم کرده‌اند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: قرار گرفتن شهرستان کنگان در معرض آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از نفت و گاز موجب مشکلاتی در سلامتی مردم و شهروندان شده که باید متناسب با مشکلات موجود، امکانات بهداشتی و درمانی را در منطقه مستقر کنیم.

یزدان‌شناس از راه‌اندازی شش خانه و مرکز بهداشتی مجهز و استاندارد در کنگان خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان کنگان و منطقه عسلویه و با تدابیر دانشگاه علوم پزشکی، تعداد چهار خانه بهداشتی و دو مرکز بهداشتی استاندارد و مجهز به زودی در این شهرستان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه باید حمایت لازم را از طرح‌های رفاهی در شهرستان داشته باشد که البته با روی کار آمدن مهندس نصوری شاهد افزایش خدمات هستیم.

فرماندار کنگان اظهار داشت: تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به امکانات لازم با تلاش مسئولان انجام گرفته که البته باید تداوم یابد.

بخشدار ویژه عسلویه نیز گفت: حضور مسئولان بهداشت و درمان استان و آشنایی با مشکلات بهداشتی منطقه گامی ارزشمند در رفع مشکلات مردم است.

عبدالله نادری افزود: خدمات‌رسانی به مردم باید به یک فرهنگ در بین مسئولان تبدیل شود.