- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استاندار بوشهر به نظر کارشناسان احترام بگذارد

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: استاندار بوشهر به نظر کارشناسان احترام بگذارد.

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر به نظر کارشناسان احترام بگذارد

به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی رضایی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم و مسئولان آبپخش با تاکید بر لزوم عبور مسیر بزرگراه برازجان گناوه از آبپخش اظهار داشت: باید به نظر و خواسته مردم احترام بگذاریم و همه مسئولان موظف به رعایت این مسئله هستند.

وی افزود: نامه‌نگاری‌های فراوان و جلسات متعدد با مسئولان راه و شهرسازی استان برای تغییر مسیر بزرگراه انجام شده که متاسفانه تا الان نتیجه نگرفته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش با اشاره به نشست مسئولان آبپخش و دشتستان با استاندار بوشهر و معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: در جلسه با استاندار محترم مقرر شد که مهندس نصوری، معاون عمرانی استانداری و مهندس دهقان، معاون عمرانی فرماندار دشتستان به عنوان کارشناس تغییر مسیر را پیگیری کنند و نصوری به مهندس دهقان اختیار تام داد و مقرر شد این نتیجه کارشناسی مورد قبول استانداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: معاون فرماندار دشتستان و چند کارشناس دیگر با بررسی جمیع جوانب به این نتیجه رسیدند که خواسته مردم آبپخش به حق است و اگر مسیر از نزدیکی شهر آبپخش بگذرد هم به نفع مردم است و هم به نفع دولت چون هزینه کمتری از بیت‌المال صرف می‌شود و آبپخش هم منزوی نخواهد شد.

رئیس شورای شهر آبپخش از عدم توجه استاندار بوشهر به خواسته مردم آبپخش انتقاد کرد و گفت: آقای جهانبخش با کمال تاسف هیچ توجهی به نظر کارشناسان و مردم آبپخش نکرد و گفت که بزرگراه باید از مسیر خود عبور کند.

رضایی اذعان کرد: مردم در نظام مقدس اسلامی ولی نعمت مسئولان هستند و باید به خواست آنها توجه شود ولی استاندار محترم در این مدت هیچ توجهی به درخواست‌های مردم ولایت‌مدار آبپخش نکرده و با وجود دعوت از وی برای دیدار از شهر آبپخش تاکنون این کار را انجام نداده است.

وی با تقدیر از فرماندار دشتستان و معاونین وی بیان کرد: انصافا در این مدت فرماندار محترم و معاونین وی از هیچ کوششی برای تغییر مسیر بزرگراه به سود مردم آبپخش و بیت‌المال دریغ نکرده‌اند و همواره در راستای خواسته مردم حرکت کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

رئیس شورای شهر آبپخش افزود: استاندار محترم بداند اگر به خواسته به حق و کارشناسی مردم ولایی آبپخش توجه نشود با دفاتر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مکاتبه خواهد شد و در صورت لزوم با مراجعه به مرکز حضوری کار پیگیری خواهد شد.