- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کاظم جلالی:از تشکیل مجمع اصولگرایان استقبال می‌کنیم

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: پیشنهادمی‌کنیم با شکل گیری فراکسیون های مختلف، مجمع اصولگرایان نیز برای بحث و بررسی مسائل کلان کشور با مبانی اصولگرایانه تشکیل شود.

خبرگزاری فارس: کاظم جلالی:از تشکیل مجمع اصولگرایان استقبال می‌کنیم

کاظم جلالی دبیر موقت هئیت موسس فراکسیون رهروان ولایت، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری مجمع فراکسیون رهروان، گفت: در مجمع فراکسیون رهروان اعضای هئیت رئیسه انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه علی لاریجانی تمایلی برای ریاست فراکسیون رهروان ندارد و از همین رو کاندید نخواهد شد، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که در مجلس نهم سه فراکسیون، پایداری، رهروان و رهپویان وجود دارد که هرکدام دیدگاه‌های خاص خودشان را دارند.   

جلالی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره اصولگرایانی که عضو رهروان نیستند و قصد دارند فراکسیون اصولگرایان شکل دهند چیست، گفت: پیشنهادمی‌کنیم فراکسیون رهروان، فراکسیون پایداری و رهپویان در مجلس تشکیل شود و بعد از تشکیل این سه فراکسیون، مجمع اصولگرایان برای بحث و بررسی مسائل کلان کشور با مبانی اصولگرایانه تشکیل شود.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان غیر اصولگرا در مجلس نهم کمتر از ۱۰ نماینده هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی قرار نیست تک صدایی در مجلس حاکم باشد. همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان بر نشاط مجلس تاکید کردند ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: برخی‌‌ها که در گذشته منشور اصولگرایی را قبول نداشتند امروز از وحدت دم می‌زنند. در حالی که باید وجود سه دیدگاه در مجلس نهم را به عنوان یک واقعیت بپذیریم.

جلالی در پایان گفت: متاسفانه برخی علاقمند هستند واژه اصولگرایی را برای جمعیت محدود خودشان استفاده کنند که این اقدام اخلاقی، صحیح و مبتنی بر واقعیات موجود نیست.