- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امیدوارم قلعه‌نوعی بتواند تیم را جمع و جور کند

مربی فوتبال کشورمان پس از حضور در تیم شهرداری تبریز گفت: من به این تیم ملحق شدم تا در کنار فراز کمالوند شرایط حضور مجدد این تیم را در مسابقات فصل آینده لیگ بر‌تر فراهم کنیم.


 صادق ورمزیار در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: من از تیم‌های شهرداری اراک و پاس همدان نیز پیشنهاداتی برای سرمربیگری داشتم اما به دلیل اینکه وضعیت مالی آن‌ها طوری نبود که به حضور در لیگ بر‌تر امیدوار باشیم، تصمیم گرفتم در تیمی کار کنم که تمامی عزم خود ر ا برای حضور در لیگ بر‌تر جزم کرده، به همین دلیل هم بعد از بررسی‌های لازم تصمیم گرفتم به عنوان دستیار در کنار کمالوند کار کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

ورمزیار در خصوص اینکه که گفته می‌شود کمالوند یک مربی منشوری است و نمی‌تواند در تیمی مربیگری کند، گفت: مشکل او حل شده و از این بابت خیال ما راحت است. انشااله در کنار وی تیم خوب و گردن کلفتی را آماده خواهیم کرد تا فصل آینده شاهد حضور مجدد شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر باشیم.

این پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ دوازدهم گفت: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات خیلی عقب ماند و دیگر آن تیمی نیست که از آن بتوان انتظارات بالایی داشت. آن‌ها بازار نقل و انتقال را از دست دادند.

وی تاکید کرد: استقلال مربی خوبی دارد اما نوع ورودش به این تیم مسئله‌دار است و حضورش در جمع استقلالی‌ها با مشکلاتی روبه رو بود و همین مسئله هم در فصل نقل و انتقالات تاثیر خود را گذاشت و این تیم نتوانست مهره‌های قابل اتکایی جذب کند، ضمن اینکه من احساس می‌کنم نوع ورود قلعه‌نوعی در طول مسابقات فصل باعث ایجاد حاشیه خواهد شد، فقط امیدوارم قلعه‌نوعی بتواند تیم را جمع و جور کند.

ورمزیار افزود: در جاییکه استقلالی‌ها به راحتی فصل نقل و انتقالات را از دست داده‌اند اما در سوی دیگر تیم حریف (پرسپولیس) به خوبی از حاشیه‌های به وجود آمده برای استقلال استفاده کرد و بهترین نفرات ممکن را به خدمت گرفت.