کاویانپور: معضل اصلی پرسپولیس سرمربی است
تاريخ ارسال خبر : 20 ژوئن 2012 | ساعت 22:41 | کد خبر: 15369 | sv155 | چاپ این مطلب

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب بوده به شرطی که تکلیف سرمربی هرچه سریعتر مشخص شود.


 حامد کاویانپور در گفتگو با ایپنا، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشته به شرطی که تکلیف سرمربی تیم مشخص شود. گرفتن بازیکن خوب یک مساله است اما حفظ آنها در طول فصل خیلی مهم است که این مساله به کادرفنی و مدیریت بستگی دارد و باید یک مربی بزرگ بالا سر پرسپولیس باشد تا بتواند این تیم پرستاره را جمع کند.

وی افزود: پرسپولیس تیم خوبی جمع کرده و برای قهرمانی بسته شده و بعید می دانم اتفاقی که فصل قبل برای استقلال افتاد، برای پرسپولیس بیفتد چون با یک مدیریت خوب می توان اوضاع را کنترل کرد. بچه ها باید قدر این فضایی که ایجاد شده را بدانند. اگر بچه ها بتوانند حواشی را کنترل کنند، امسال قهرمان هستند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: مربی ۱۱ نفر را بیشتر نمی تواند در ترکیب بگذارد و هنر مربی است که از همه مهره ها بهترین استفاده را ببرد. برای یک مربی بزرگ و حرفه ای تمرین حرف اول و آخر را می زند و هر کسی در تمرین بهترین باشد، مربی از او استفاده می کند.

کاویانپور در پایان گفت: این خیلی بد است که سرمربی پرسپولیس هنوز معلوم نیست و به تیم ضربه می زند. باید سرمربی زودتر مشخص شود. اگر سرمربی خارجی باشد، باید به تیم و فوتبال ایران آشنا باشد و خیلی سریعتر کارش را شروع کند.

معضل اصلی پرسپولیس سرمربی است که واجب‌تر از جذب بازیکنان است و باید هرچه سریعتر مشخص شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ