یوسفی: اگر قلعه‌نویی نبود استقلال از هم می‌ پاشید
تاريخ ارسال خبر : 20 ژوئن 2012 | ساعت 22:43 | کد خبر: 15371 | sv169 | چاپ این مطلب

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال شرایط خوبی ندارد و با ادامه این وضعیت اتفاقات خوبی برای این تیم پرطرفدار رخ نمی دهد.


 محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران، اظهارداشت: نمی دانم چرا هیچکس به داد استقلال نمی رسد. آن طرف پرسپولیس این همه بریز و بپاش به راه انداخته و این طرف استقلال به خاطر مشکلات مالی دارد بازیکنانش را از دست می دهد. وزارت ورزش مثل مادری شده که بین فرزندانش تفاوت قایل می شود.

وی ادامه داد: استقلال پارسال قهرمان جام حذفی شد و با اختلاف یک امتیاز قهرمانی لیگ را از دست داد. حالا جوری دارند با این تیم رفتار می کنند که انگار تیم ته جدولی است. مردم هم از استقلال توقع دارند اما واقعا با ادامه اینم شرایط کار برای همه دشوار می شود.

یوسفی افزود: اگر قلعه نویی بالای سر این تیم نبود الان استقلال تیمی از هم پاشیده بود. بدون قلعه نویی نه تمرینات تیم شروع می شد نه همین چند نفر هم به استقلال می آمدند. امیدوارم با کمک وزارت ورزش زودتر شرایط استقلال هم سروسامان پیدا کند.

وی با اشاره به شرایط خود گفت: صحبتهایی با باشگاه سایپا داشته ام اما هنوز قراردادی امضا نکرده ام. بحث من با استقلال فقط مالی نیست. قرارداد سالهای گذشته ام با استقلال هم هنوز پرداخت نشده و من هرسال به خاطر غلاقه ام به این تیم کوتاه آمده ام. جدایی از استقلال برایم سخت است اما ظرف چند روز آینده تکلیفم روشن می شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ