اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۹۳ در دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 22 ژوئن 2014 | ساعت 9:33 | کد خبر: 31573 | sv98 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۹۳ در دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان،  محمدحسین احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد.

وی افزود: نظارت بر اصناف و تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها مورد توجه و تاکید این مجموعه قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۹۳ در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان سال‌جاری از شم تیرماه تا دهم مردادماه به‌منظور پایش مستمر بازار و ایجاد فضای روانی مناسب در سطح شهرستان انجام می‌شود.

احمدی تصریح کرد: با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‌های مرسوم این ماه و به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات در شهرستان این نظارت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد فضای روانی مناسب در سطح جامعه ضمن پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات، نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، تشدید و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با به‌کارگیری همه امکانات در دستور کار بازرسان این اداره و بازرسی اصناف قرار می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم‌فروشی و …  مراتب را با شماره سامانه ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ