برای خدمت صادقانه به مردم عسلویه آمده ام
تاريخ ارسال خبر : 22 ژوئن 2015 | ساعت 22:03 | کد خبر: 33513 | sv106 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نادری در جمع شوراهای شهرستان عسلویه دلیل آمدن خود را خدمت صادقانه مطرح کرد.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی اظهار داشت: از صمیم قلب خوشحالم که خداوند توفیقی دوباره به اینجانب داده است تا به مردم شریف و مهربان شهرستان عسلویه خدمت نمایم و صراحتاً اعلام می کنم آمده ام به مردم خدمت کنم نه ریاست.

وی افزود: به صراحت اعلام میکنم که به هیج عنوان وارد حاشیه نخواهم و از تمامی ظرفیت های و اختیارات خود جهت رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش و زنده کردن امید در بین مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به خدمت گزاری مجموعه فرمانداری به مردم افزود: بنده و همه همکارانم در فرمانداری در همه ایام در خدمت مردم هستیم ضمن اینکه دفتر فرماندار همیشه به روی مردم باز است.

فرماندار عسلویه افزود: ما باید شکر گزار خداوند یکتا باشیم که محل مراجعه مردم هستیم و این فرصت فراهم شده است تا بتوانیم به این ملت مسلمان و محبوب خدمت کنیم و با یاری خداوند گره ای از مشکلات آنها برداریم.

وی بیان داشت: امر اشتغال یکی از اولویت های ماست و برنامه ای کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت برای حل این مسئله داریم و در این راه به همکاری همگان نیازمندیم.انتهای خبر/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ