- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولان از تضعیف رسانه‌ها پرهیز کنند

امام جمعه جم گفت: مسئولان از تضعیف رسانه‌ها پرهیز کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان از تضعیف رسانه‌ها پرهیز کنند

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با توصیه خود به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه شعبان از ماه‌های بسیار ارزشمند و بزرگ است و اعیاد با برکتی نیز دارد.

وی با تبریک روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) افزود: پاسداران همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی پیشگام بوده‌اند و کارنامه سپاه بسیار درخشان است.

امام جمعه جم با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای تخریب چهره سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان دارند تلاش می‌کنند که چهره سپاه را مخدوش جلوه دهند و این نشاندهنده تاثیرگذاری و اقتدار سپاه است.

گنجی همچنین با تبریک روز جانباز تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زبان قاصر است که بگوییم افتخارات جانبازان را بیان کنیم و جانبازان در واقع از پرافتخارترین اقشار جامعه هستند.

امام جمعه جم همچنین به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و یادآور شد: تامین امنیت مردم بسیار اهمیت دارد و قوه قضائیه باید حضور پررنگی در این عرصه داشته باشند و به ویژه در برخورد با افراد بی‌حجاب باید قاطعیت لازم را داشته باشند.

گنجی به نقش مهم رسانه‌ها در پیشرفت استان اشاره کرد و با اشاره به سخنان برخی مسئولان استان در تضعیف رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها همواره در پیشرفت استان بوشهر نقش تاثیرگذاری ایفا کردند و شایسته نیست که برخی مسئولان در تضعیف رسانه‌های خبری گام بردارند.

وی افزود: رسانه‌ها با خلوص نیت و بدون هیچ چشمداشتی برای رشد استان تلاش دارند و با انتقاد سازنده در مسیر اعتلای استان گام برداشتند و نباید خدای ناکرده موجبات تضعیف رسانه‌های ارزشمدار را فراهم کنیم.

امام جمعه جم در ادامه به تلاش دشمنان برای مصادره انقلاب مصر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تذکرات لازم را در این زمینه داده‌اند و مردم مصر باید مواظب باشند که شورای نظامی و باقی مانده‌های رژیم مبارک به اهداف خود نرسند.